فرماندار تایباد با تاکید بر ترویج فرهنگ غنی ایثار و شهادت، گفت: هفته دفاع مقدس یادآور دفاع رزمندگان اسلام از آب‌وخاک کشور است، آنها که در طول جنگ تحمیلی برای اقتدار و صلابت ایران اسلامی از جان خود گذشتند.
کد خبر: ۹۵۳۸۵۵۲
|
۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۱

اجرای 130 عنوان برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در تایباد/هفته دفاع مقدس فرصتی برای احیاء فرهنگ ایثار و شهادت است

 

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از تایباد؛ مهدی دونده در ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: یکی از راه‌های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان، گرامیداشت این روزهای باشکوه است.

وی افزود: همه مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی وظیفه دارند نسبت به اجرای مراسمات این ایام تلاش داشته باشند و با برنامه‌ریزی به دنبال هرچه باشکوه‌تر برگزارشدن این برنامه‌ها باشند.

دونده بیان کرد: رزمندگان ما در طول هشت سال دفاع مقدس نشان‌دادن که تا پای جان اجازه نخواهند داد کوچک‌ترین خدشه‌ای به آرمان‌های این انقلاب وارد شود و امروز مدیران باید در سنگر خدمت‌رسانی به مردم میراث‌دار این فرهنگ باشند.

فرماندار تایباد با اشاره به اینکه امسال ۱۳۰ عنوان برنامه برای هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان تایباد پیش‌بینی‌شده است، تصریح کرد: دوران هشت سال دفاع مقدس به‌عنوان یک سند افتخار و عزت برای مردم ایران اسلامی است که در تاریخ ماندگار شده است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها