خبرهای داغ:
مرضیه دوستی مربی جهادی بهاری در زمینه قرانی یکی از افتخارات خود را و هر زنی را در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری زنان ایران در شهرستان بهار خادمی قرآن کریم عنوان کرد.
کد خبر: ۹۵۳۸۵۵۷
|
۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۵
خادمی قرآن کریم از افتخارات هر زن است
 
به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان خبرگزاری بسیج-  خبرنگار خبرگزاری زنان ایران در شهرستان بهار، مرضیه دوستی مربی جهادگر در عرصه قرآنی با بیان اینکه "نزول قرآن، انسان سازی و تربیت بشر است" در معرفی خود اظهار کرد: بنده مرضیه دوستی مربی رشته مفاهیم قرآن هستم که از سن نوجوانانی علاقه بسیاری به کتاب مقدس قرآن داشتم و با تمام شور و اشتیاق سعی کردم که این راه و ادامه دهم در سال ۱۳۹۴ در کلاس های تربیت معلم قرآنی شرکت کردم و بعد از گذراندن دوره های روخوانی و مفاهیم و تجوید مقدماتی علی رغم مشکلات و مشغله زیادی که داشتم مدرک مفاهیم و روخوانی قرآن را گرفتم و در موسسه خاتم الانبیا آغاز به کار کردم .

دوستی افزود: هم اکنون کلاس مفاهیم قرآن را دارم و به طور رایگان و جهادی با حضور پرشور قرآن آموزانم کلاس برقرار است و به طوری که مفاهیم ۸ را شش سال است که قرآن اموزان در دوره های بنده شرکت می‌کنند و حتی در دوران شیوع بیماری کرونا نیز تعطیلی کلاس ها را نداشتیم.

مرضیه دوستی مربی جهادگر قرآنی با تاکید بر اینکه با هدف زنده نگه داشتن قرآن و عدم فاصله گرفتن دانش آموزان از قرآن کریم تدریس می کنم و خادمی قرآن کریم از افتخارات من است، بیان کرد: این کلاس ها در رده های سنی مختلف از جمله ویژه نوجوان، مادران و خردسالان را داریم که تعداد ۲۰ الی ۳۰ نفر در کلاس ها شرکت می‌کنند و خدارا شاکرم که با استقبال گرمی که دارند مرتب در کلاس ها شرکت می‌کنند و از آموزه های قرآنی بهره می‌گیرند.

وی با بیان اینکه " علاوه بر کتاب های قرآنی، کتاب عربی مدارس هم تدریس می کنم" گفت: با توجه به اینکه برخی از دانش آموزان در درس عربی در مدارس یادگیری سختی دارند و در این درس ضعیف هستند بنده به طور جهادی و برای رضای خدا برای دانش آموزان درس عربی نیز تدریس میکنم .

وی از برگزاری اردو های زیارتی تفریحی ویژه قرآن آموزان خود درطول سال خبر داد و گفت: در حال حاضر شاگردان من در کلاس به آسانی آیات قرآن را ترجمه می‌کنند و نمرات عربی آن ها همیشه بالای ۱۷ است که این بسیار مورد رضایت آنها قرار گرفته است .

در پایان مرضیه دوستی از سرکار خانم عظیمی واحد خواهران موسسه قرآنی خاتم الانبیا که در طول سال پشتیبان وی بودند و نیز جناب آقای حمیدرضا قاسمی جمشید مدیر موسسه خاتم الانبیا شهرستان بهار بابت در اختیار گذاشتن امکانات موسسه تقدیر و تشکر کرد.
ارسال نظرات