خبرهای داغ:
برزگر ابراهیمی گفت: طی چهار ماهه نخست سال جاری مردم نیکوکار بیش از ۲۰ میلیارد و ۹۷۸ میلیون تومان به نیازمندان و محرومان شهرستان بوئین زهرا مساعدت کرده اند.
کد خبر: ۹۵۳۸۶۴۹
|
۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۷

 

قزوین_به گزارش بسیج، هادی برزگر ابراهیمی رئیس کمیته امداد اداره بوئین زهرا بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) به عنوان پل ارتباطی و امین مردم، نیازمندان جامعه را شناسایی کرده و بستر خدمت رسانی شایسته به آنها را توسط مردم نیکوکار فراهم می کند.

وی ادامه داد: مجموع کمک های مردمی طی چهار ماهه نخست سال جاری در شهرستان بوئین زهرا بیش از ۲۰ میلیارد و ۹۷۸ میلیون تومان بوده است.

رئیس کمیته امداد اداره بوئین زهرا اضافه کرد: از این میزان کمک مردمی بیش از ۵۵۲ میلیون تومان صدقه مردم نیکوکار در چهار هزار و ۴۰۴ صندوق صدقه بوده است.

وی افزود: طی این مدت چهار هزار و ۳۳۱ حامی بیش از یک میلیارد و ۸۳۵ میلیون تومان به ۷۱۲ فرزند محسنین و ۲۱۵ فرزند یتیم شهرستان بوئین زهرا اهداء کرده اند.

برزگر ابراهیمی عنوان کرد: همچنین در این مدت بیش از ۱۱ میلیارد و ۱۶۱ میلیون تومان کمک مردمی در ۲۸ مرکز نیکوکاری جمع آوری شده است که کمک های جمع آوری شده توسط اعضای این مراکز برای نیازمندان و محرومان صرف شده است.

وی اظهارکرد: البته میزان کمک های مردمی طی چهار ماهه نخست سال جاری در شهر بوئین زهرا بیش از ۱۰ میلیارد و ۲۴۹ میلیون تومان بوده است که بیش از ۸۱۹ میلیون تومان کمک حامیان در طرح اکرام ایتام و محسنین و بیش از ۶ میلیارد و ۸۷۲ میلیون تومان کمک مردمی در مراکز نیکوکاری بوده است.

برزگر ابراهیمی یادآورشد: عموم مردم نیکوکار می توانند با مراجعه حضوری و یا از طریق کد مهربانی # ۰۲۸۵*۸۸۷۷*، کمک های خود را به نیازمندان و محرومان اهداء کنند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها