خبرهای داغ:
حق لطفی از جابجایی ۳۲ هزار و ۹۲۲ زائر در طرح اربعین حسینی توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای استان قزوین خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۸۷۶۸
|
۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶

 

قزوین_ جواد حق لطفی در گفتگو با بسیج بیان کرد: در این مدت برای جابه جایی این تعداد زائر ۴۶۵ برگ صورت وضعیت برای ناوگان حمل و نقل جاده ای استان در مسیر رفت و ۴۳۹ برگ صورت وضعیت در مسیر بازگشت به قزوین صادر شد.

وی اضافه کرد:با توجه به موج بازگشت زائران و حجم بالای تردد به ویژه در روزهای ۱۶ و ۱۷شهریورماه تعدادی از دستگاه های جمعیت هلال احمر، سازمان اتوبوسرانی شهرداری و شرکت ها نیز برای بازگشت زائران به کار گرفته شد.

حق لطفی ادامه داد:میزان اعزام زائران و ناوگان حمل و نقل جاده ای طی این مدت نسبت به طرح اربعین سال گذشته ۴۹درصد رشد داشته است.

وی در ادامه به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده از سوی این اداره کل در قالب کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین پرداخت و گفت: فعالیت های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین در حوزه جابه جایی زائران از ایام پیش از اربعین با برگزاری چندین جلسه و دوره های آموزشی و توجیهی ویژه رانندگان، مدیران فنی و تشکل های صنفی حوزه مسافر انجام شد و طی اجرای طرح نیز با بازدیدهای منظم از پایانه مسافربری، استقرار ۶تیم در مرز مهران و فرایند سکوداری و رسیدگی به شکایات زائران ادامه یافت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین افزود: به منظور ارایه خدمات هرچه بهتر به زائران در طول اجرای این طرح نسبت به آماده باش مراکز معاینه فنی خودروهای سنگین، آماده سازی راهدارخانه های طول مسیر و استقرار گشت های راهداری جهت نظارت بر خدمات به زائران و بازدید از مجتمع های خدماتی رفاهی اقدام شد.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها