مدیر آموزش‌وپرورش مهران؛

25 زائر اربعین در مدارس مهران اسکان و پذیرایی شدند

مدیر آموزش‌وپرورش مهران گفت: در ایام اربعین حسینی به بیش از ۲۵ هزار نفر زائر استقبال، اسکان و پذیرایی صورت‌گرفته است.
کد خبر: ۹۵۳۸۷۹۰
|
۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، علی طبیعت‌شناس مدیر آموزش‌وپرورش مهران گفت: با در اختیار قراردادن فضای اسکان ۲۴ مدرسه و مکان جهت زائران و نیروهای خدمات‌رسان و پشتیبان اربعین روزانه 2 هزار و 400 نفر و در مجموع بیش از ۲۵ هزار نفرروز، اسکان صورت گرفت.

 

وی اضافه کرد: همچنین روزانه حدود ۲۵۰۰ خودرو و در مجموع بیش از ۲۶ هزار خودرو امکان پارک در این فضاها فراهم گردید.

 

طبیعت‌شناس در ادامه خاطرنشان کرد: همچنین دو موکب دانش‌آموزی به اسم: نسل سلیمانی که با فعالیت دانش‌آموزان بسیج دانش‌آموزی، تیزهوشان، شاهد، استثنایی و یک موکب مربوط به فرهنگیان اداره می‌شد به خدمت‌رسانی مشغول بودند.

 

مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان مهران یادآور شد: در موکب‌ها و فضاهای آموزشی مخصوص اسکان زائرین روزانه بیش از ۷۰۰ پرس غذای گرم و میان‌وعده بین زوار توسط آموزش‌وپرورش توزیع می‌شد.

 

طبیعت‌شناس برنامه‌های فرهنگی را یک رسالت مهم در کنگره عظیم اربعین برشمرد و گفت: در این راستا کارهایی فرهنگی همچون: دل‌نوشته‌های برای شهدا و زیارت به نیابت از شهدا در این موکب‌ها حال و هوایی معنوی بخشیده بود که با استقبال زائرین مواجه بود.

 

وی بیان داشت: دانش‌آموزان در قالب تشکل‌های دانش‌آموزی و بخصوص بسیج دانش‌آموزی از دهلران، ایوان، ایلام و دره شهر و آبدانان در این ایام در این موکب‌ها به زوار خدمت‌رسانی می‌کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار