رنگ همدلی در حیاط های مدرسه سرخه

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) سرخه از رنگ آمیزی حیاط دبستان دخترانه حضرت معصومه (س) سرخه به همت جهادگران بسیجی خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۹۱۵۹
|
۲۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید، به همت جهادگران بسیجی پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) سرخه، حیاط مدرسه دخترانه حضرت معصومه (س) رنگ آمیزی شد.

محمدرضا جلال فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این اقدام جهادی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: با نزدیک شدن به مهرماه اردوی جهادی در جهت پیروی از منویات مقام معظم رهبری در برگزاری اردوهای جهادی و استفاده از ظرفیت فرهنگی و عمرانی این اردوها در ارتقاء سطح فرهنگ ایثار و نوع‌دوستی در جامعه اسلامی، با حضور جمعی از بسیجیان پایگاه در جهت نوسازی فضای مدرسه به همت گروه جهادی امام حسن مجتبی (ع) سرخه طی دو روز برپا شد.

او افزود: در این اقدام جهادی با تهیه رنگ و ابزار نقاشی نسبت به رنگ آمیزی و خط کشی خطوط محوطه حیاط مدرسه اقدام تا دانش آموزان در فضای زیبا و تمیز سال تحصیلی را آغاز نمایند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) ادامه داد: جهادگران علاوه بر کمک به آموزش و پرورش در حفظ و ماندگاری مدارس، محیط مناسبی را برای حضور دانش‌آموزان در مدارس آماده می‌کنند.

جلال بیان داشت: در ادامه نیز فعالیت ورزشی فوتبال بین این بسيجيان جوان و جهادی در زمین چمن مصنوعی این دبستان انجام شد.

گفتنی است به مناسبت ماه صفر و در راستای تداوم کمک های جهادی قربانی یک راس گوسفند به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت رقیه (س) با جمع آوری کمک های مردمی توسط گروه جهادی شهید حسین صفا انجام و بین نیازمندان محله توزیع شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار