خبرهای داغ:

از برپایی گشت محله محور تا طرح نوجوانه های صالحین در سرخه

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سرخه از برپایی گشت محله محور بسیج در جهت برقراری امنیت در محله و کلاس های متنوع نوجوانه های صالحین در تابستان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۹۱۶۷
|
۲۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، گشت محله محور بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سرخه برگزار شد.

محمدرضا جلال فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این گشت محله محور در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: سپاه و بسیج به عنوان خادم مردم چه شهرها و روستاها باید در تمام عرصه‌ها سبقت بگیرید و کارها چه فرهنگی و چه علمی و کمک‌های مومنانه، باید در راستای رسیدگی به اهالی روستا باشد که بتوان رضایت مردم را کسب کرد.

او افزود: در این راستا گشت محله محور بسیج با هدف برقراری امنیت در محله و خیابان به صورت مداوم با حضور بسیجیان برگزار می شود.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) ادامه داد: همچنین در راستای برگزاری طرح نوجوانه های صالحین پایگاه های مقاومت بسیج در فصل تابستان حلقه ورزشی شهید ابراهیم هادی همراه با سانس ورزشی فوتبال در سالن ورزشی امام خمینی (ره) سرخه برگزار شد.

امامی اضافه کرد: در جهت ایجاد اوقات شاد و مفرح برای بسیجیان فعالیت های ورزشی والیبال و پینگ پونگ هرروز در پایگاه برگزار و کلاس آموزش قرآن در مسجد امام هادی (ع) در این محله برپا می شود.

لازم به ذکر است گشت محله محور بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) روستای عبدالله آباد نیز در جهت برقراری امنیت در روستا انجام شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار