خبرهای داغ:
دادستان عمومی و انقلاب مرکز قزوین از افزایش ۱۷ درصدی آمار رضایت شعب دادسرا، شعب شورای حل اختلاف و کلانتری ها در پویش " می بخشم به عشق حضرت ابوالفضل(ع)" خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۹۴۵۷
|
۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۸

 

قزوین_ به گزارش بسیج، حسین رجبی دادستان مرکز استان بیان کرد: نظر به برگزاری پویش می بخشم به عشق ابالفضل (ع) تدوین شده‌ در دادسرای مرکز استان و با بررسی آمار موجود؛ شاهد ۲۰۱۳ مورد رضایت و افزایش ۲۸ درصدی صلح و سازش در پرونده ها نسبت به زمان مشابه در سال گذشته هستیم و این نشان از تأثیر پویش موصوف و توجه به باورهای دینی و ارزشی و مشارکت حداکثری مردم شریف استان می باشد.

این مقام قضایی عنوان کرد: با بررسی مستندات همچنین شاهد کاهش ۶۰ درصدی آمار ورود زندانیان با توجه به افزایش ۹۹ درصدی ورودی پرونده ها به دادسرای مرکز استان و همچنین شاهد افزایش ۸ درصدی میزان اخذ رضایت در شورای حل اختلاف مستقر در دادسرای مرکز استان و شاهد افزایش ۲۸ درصدی رضایت در مراجع انتظامی سطح شهرستان قزوین هستیم.

گفتنی است پویش می‌بخشم به عشق ابوالفضل (ع) به ابتکار دادستانی مرکز استان و از آغاز ماه محرم الحرام امسال شروع و تا اربعین حسینی ادامه داشت و در این پویش کلیه شکّات پرونده های موجود در دادسرا جهت بهره مندی از معنویات این دو ماه یعنی ماه محرم و صفر می توانستند با مراجعه به شعب؛ رضایت خویش به شکایات مطروحه را اعلام و در این حرکت معنوی سهیم باشند.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها