خبرهای داغ:

رزمایش دفاع از مقر به همت بسیجیان سرخه برگزار شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) سرخه گفت: رزمایش دفاع از مقر همراه با گشت محله محور بسیج در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۳۹۵۷۰
|
۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، رزمایش دفاع از مقر به همت پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) در سرخه برگزار شد.

محمدرضا جلال فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه برپایی این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در راستای برپایی رزمایش دفاع از مقر، کلاس آموزش دفاع از مقر و توجیه نحوه انجام کار در گشت های محله محور رضویون در پایگاه برگزار و برنامه دفاع از مقر و حفاظت از پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) و پایگاه مقاومت بسیج خواهران حضرت آسیه (س) انجام شد.

او افزود: در ادامه برنامه دفاع از مقر و حفاظت از پایگاه های محله برگزار و در ادامه سرهنگ محمدمهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه همراه با جمعی دیگر از مسئولان شهرستانی با حضور در این پایگاه از روند انجام رزمایش بازدید کردند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) با اشاره به نشست محمود ادهم دبیر هیئت اندیشه ورز پایگاه با بسیجیان گشتی همراه با جلسه روشنگری و بررسی حوادث و اتفاقات، اضافه کرد: همچنین گشت اطلاعاتی طی دو روز متوالی در قالب چهار تیم گشتی پیاده از ساعت هجده تا سه بامداد در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) حضور یافته و گشت زنی کردند.

جلال بیان داشت: جلسه بررسی اقدامات و پیشگیری از اتفاقات با حضور بسیجیان و توجیه سازی برنامه های عملیاتی در ایام آتی طی دو روز در پایگاه برپا و توجیه بسیجیان انجام شد.

او با اشاره به برپایی مداوم طرح های نوجوانه های صالحین گفت: فعالیت ورزشی فوتبال بین بسيجيان نونهال پایگاه امام حسن مجتبی (ع) در زمین چمن مصنوعی خیابان هفتم تیر برگزار و با استقبال خوبی همراه بود.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) خاطرنشان کرد: ویژه برنامه صبح شهادت امام رضا (ع) با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حسین احسانی امام جماعت مسجد و مداحی عبدالرضا کاشیان در مسجد و مجمع امام حسن مجتبی (ع) در این محله با همکاری بسیجیان برگزار شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار