400 ساندویچ در موکب امام رضا (ع) سرخه توزیع شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) سرخه از تهیه و توزیع 400 ساندویچ به مناسبت شهادت امام رضا (ع) به همت گروه جهادی پایگاه خود خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۹۳۹۹
|
۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با روزهای پایانی ماه صفر 400 عدد ساندویچ به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) سرخه در محله اسلامی آل یاسین (ع) جهت توزیع بین زائران به موکب امام رضا (ع) سرخه تحویل داده شد.

فاطمه اسیری فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در خصوص این طرح و دیگر برنامه های اجرایی در پایگاه خود در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: به مناسبت شهادت امام رضا (ع) 400 ساندویچ به همت گروه جهادی شهید محمد تقی پیوندی برای موکب امام رضا (ع) تهیه و توزیع شد.

او افزود: در راستای برنامه های اجرایی حلقات صالحین پایگاه مقاومت، آموزش رنگ آمیزی با محوریت مهدویت و حجاب با حضور زهرا حمزه سرگروه حلقه شهید سردار مهدی مهدوی نژاد انجام و آموزه های دینی به آن ها آموزش داده شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) با اشاره به برپایی ویژه برنامه کودکانه های مهدوی گفت: در راستای اجرایی این طرح رنگ آمیزی نقاشی خودجوش بیرون از حلقه در رده نونهالان با حضور دختران بسیجی برپا و با استقبال خوبی همراه بود.

اسیری خاطرنشان کرد: همچنین اعضای حلقه شهید محمدرضا غلام در پیاده روی جاماندگان اربعین، از سرخه به زیارت امامزادگان سید رضا و سید علی اکبر لاسجرد به نیت زیارت امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) در کربلا حضور یافته و در مراسم رحلت پیامبر (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) در گلزار شهدا شرکت کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار