خبرهای داغ:

موکب شهدای سرخه با مشارکت بسیجیان در سرخه برپا شد

مسوول بسیج سازندگی نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه از برپایی موکب شهدای سرخه در جهت خدمت رسانی به زائران امام رضا (ع) در زائرسرای خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۹۵۷۶
|
۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با روزهای پایانی ماه صفر و به مناسبت شهادت امام رضا (ع) موکب عزاداری و خدمت رسانی به زائران امام رضا (ع) به مدت سه روز به همت بسیج سازندگی نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه در زائرسرای شهرستان برپا شد.

جواد عبداللهی مسوول بسیج سازندگی نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه در خصوص جزئیات اجرای طرح در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: موکب عزاداری شهدای سرخه در جهت خدمت رسانی به زائران امام رضا (ع) با همکاری پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان در زائرسرای سرخه برپا و با یاری گروه های جهادی پایگاه های مقاومت بسیج غذاهای گرم و سرد، خوراکی و اقلام دیگر توزیع شد.

او افزود: وعده هایی غذایی صبحانه، ناهار و شام هر روزه به تعداد تقریبی 10 هزار پرس، توزیع آبجوش، چای و آب خنک به صورت تمام وقت با زائران ارائه شد.

مسوول بسیج سازندگی نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه ادامه داد: همچنین میان وعده های گرم همچون سوپ، عدسی، کیک و میوه های هندوانه و سیب در پایگاه های مقاومت بسیج تدارک و در موکب توزیع شد.

لازم به ذکر است عبداللهی در پایان از تمامی گروه های جهادی و پایگاه های مقاومت بسیج که ما را در برپایی این موکب یاری کردند، تشکر و قدردانی کرد.

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار