فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور با اشاره به اجرای ۲۷۴ عنوان برنامه هفته دفاع مقدس در این شهرستان گفت: تا زمانی که تقابل بین حق و باطل وجود دارد، دفاع باقی است.
کد خبر: ۹۵۳۹۷۹۱
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۳

اجرای ۲۷۴ عنوان برنامه هفته دفاع مقدس در نیشابور/ دفاع همچنان باقی است

 

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از نیشابور؛  سرهنگ علی‌ نیک‌یاد در نشست خبری که در محل سالن جلسات ستاد فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج نیشابور برگزار شد، اظهار کرد: اعتقاد ما این نیست که جنگ ۸ ساله‌ای در سال ۵۹ شروع شد و سال ۶۷ تمام شد زیرا تا زمانی که تقابل حق و شیطان وجود دارد دفاع باقی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیشابور افزود: اسناد و مدارک باقی‌ مانده از دوران دفاع مقدس نشان می‌دهد که بیشتر کشورهای دنیا پشتیبانی‌های مالی و انسانی از رژیم صدام داشتند و امروز هم جنگ ادامه دارد.

وی اضافه کرد: جنگ امروز دشمن یک جنگ ترکیبی است که در همه موضوعات علیه نظام جمهوری اسلامی ستیز می‌کند. البته در هر جایی که تفکر حق برعلیه باطل باشد این اتفاق خواهد افتاد و تنها مختص ایران نیست.

سرهنگ نیک‌یاد تصریح کرد: ابزار جنگ ترکیبی دشمن، فضای مجازی است. امروز دشمن با ابزار رسانه، خبری را به دروغ منتشر می‌کند تا ذهن جوانان ما را منحرف کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیشابور عنوان کرد: هدف دشمن از ایجاد شایعه و دروغ در فضای مجازی تغییر افکار و باور در نسل جوان است. در حقیقت نگاه دشمن این است که اگر باور جوانان را تغییر دهیم موفق به از بین بردن نظام جمهوری اسلامی خواهیم شد.

وی تشریح کرد: مشکلات اقتصادی وجود دارد اما دامن زدن به فضای یاس و ناامیدی آب به آسیاب دشمن ریختن است. علاوه بر اینکه تمامی تلاش دولت سیزدهم در رفع مشکلات اقتصادی است تا به زودی شاهد گشایش در زندگی مردم باشیم.

شعار هفته دفاع مقدس امسال: ما متحدیم

سرهنگ نیک‌یاد خاطرنشان کرد: «ما متحدیم» عنوان شعار هفته دفاع مقدس امسال است زیرا ما معتقدیم همه افراد داخل کشور با هر تفکر و سلیقه‌ای در یک هدف یعنی شکوفایی کشورمان با هم متحد هستیم. 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور تشریح کرد: در هفته دفاع مقدس ۲۷۴ عنوان برنامه در ۱۴ کمیته ستاد، ۵ کمیته عمومی و ۹ کمیته اختصاصی در ۲ شهرستان میان‌جلگه و نیشابور اجرا می‌شود. همچنین رژه نیروهای مسلح در سطح نیشابور در پادگان تیپ ۲۱ امام‌رضا انجام می‌شود.

برگزاری اجلاسیه کنگره ملی شهدای نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان‌جلگه در ۲۶ مهرماه

وی با بیان اینکه۲۶ مهرماه اجلاسیه کنگره ملی شهدای شهرستان‌های نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان‌جلگه در ورزشگاه انقلاب نیشابور برگزار می‌شود، ابراز کرد: کنگره ملی شهدا شامل ۱۵۰ عنوان برنامه است که برخی از برنامه‌ها اجرا شده، برخی از آن ها در حال اجراست و برخی برنامه‌ها هم اجرا خواهند شد.

سرهنگ نیک‌یاد تاکید کرد: ما در اجلاسیه ۳ موضوع داریم. اولین موضوع با حضور مهمانان کشوری و استانی در ۲۶ مهرماه اجرا می‌شود و ۲ موضوع دیگر مقدمه نمایشگاه است که نمایشگاه و اجرای ۱۰ شب نمایش رزمی و فرهنگی از ۱۶ مهرماه تا ۲۶ مهرماه خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها