خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج قمربنی هاشم (ع) افتر از برپایی جلسه های هماهنگی برنامه های اجرایی در هفته دفاع مقدس و گشت محله محور بسیج در روستا خبر داد.
کد خبر: ۹۵۴۰۰۲۵
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای برنامه های اجرایی پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان سرخه، عملیات گشت محله محور رضویون به همت پایگاه مقاومت بسیج قمربنی هاشم (ع) روستا افتر در سرخه با حضور بسیجیان در روستا برگزار شد.

محمد حمیدی فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: گشت محله محور بسیج با هدف برقراری امنیت در محله و در جهت ایجاد آرامش در روستا به صورت مداوم و طی زمان بندی های مشخص شده به همت بسیجیان پایگاه برگزار می شود.

او افزود: در آستانه هفته پر افتخار دفاع مقدس جلسه های هماهنگی برنامه های اجرایی در طول هفته دفاع همراه با هیئت اندیشه ورز و هسته های گفتمان ساز با حضور معاونت فرهنگی و پژوهشی و اعضای حلقه صالحین در روستا تشکیل شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج قمربنی هاشم (ع) ادامه داد: برگزاری حلقه صالحین پیشکسوتان و دیگر حلقات صالحین در روستا از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

گفتنی است گشت محله محور بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) روستای عبدالله آباد در سرخه از ساعت بیست تا بیست و دو و سی دقیقه در روستا انجام شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها