مدیرکل راه و شهرسازی ایلام گفت: تاکنون قرارداد واگذاری ۴۵۰ قطعه زمین به متقاضیان قانون جوانی جمعیت در ایلام آماده شده است.
کد خبر: ۹۵۴۰۰۴۶
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، فرشاد دوستی مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام با اشاره به طرح حمایت از خانواده وقانون جوانی جمعیت، گفت: این طرح توسط اداره کل راه و شهرسازی استان به جد دنبال می شود. 

 

وی با بیان اینکه ثبت‌نام و واگذاری زمین به خانواده‌های دارای فرزند سوم متولد شده بعد از تاریخ ۲۸ آبان ۱۴۰۰ یکی از وظایف مهم اداره کل راه و شهرسازی استان است، گفت: خانواده های دارای ۴ فرزند زیر ۲۰ سال نیز می توانند در این خصوص ثبت نام و نسبت به تشکیل پرونده اقدام نمایند.

 

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از ثبت‌نام نزدیک به ۲ هزار خانواده در طرح قانون جوانی جمعیت و خانواده در استان ایلام خبر داد و گفت: تاکنون ۴۵۰ قطعه زمین در شهرهای مهران و دهلران برای عقد قرارداد واگذاری آماده شده و این تعداد روزانه در حال افزایش می باشد که انشاالله به مناسبت اعیاد ماه ربیع الاول به متقاضیان واجد شرایط واگذار خواهد شد.

 

دوستی خاطر نشان کرد: با توجه به کمبود زمین در بیشتر شهرستان‌های استان بنابر درخواست متقاضیان زمین در شهرهای مهران و دهلران به خانواده های واجد شرایط( حتی اگر ساکن سایر شهرهای استان باشند بنا به درخواست خود آنها ) واگذار می شود و برای واجدین شرایطی که مایل به دریافت مسکن ملی در شهر خود می باشند نیز شرایط فراهم بوده و تاکنون ۴۸ خانواده نیز تقاضای مسکن ملی داشته اند که پروژه نهضت ملی مسکن برای این عزیزان نیز در شهر مورد تقاضا ( اکثراً شهر ایلام) در نظر گرفته شده است.

در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت تعداد یک هزار و ۲۲۱ خانواده در سامانه تسهیلات وزارت راه و شهرسازی در استان ایلام ثبت‌نام کرده‌اند

ارسال نظرات