فرمانده سپاه نرماشیر خبر داد:

افتتاح پروژه آبرسانی و محرومیت زدایی و اشتغال زایی در نرماشیر

فرمانده سپاه نرماشیر گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس بیش از ۱۲ میلیارد تومان پروژه آبرسانی، محرومیت‌زدایی و اشتغال‌زایی در نرماشیر به بهره برداری می‌رسد.
کد خبر: ۹۵۴۰۰۶۱
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان،محمدرویان فرمانده سپاه نرماشیر در نشست خبری تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس در جمع خبرنگاران، گفت: صدها برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در جای جای شهرستان توسط حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت اجرا می‌شود.

وی افزود: در هفته دفاع مقدس، رژه موتوری وخودرویی اجرا و همچنین حضور باشکوه اقشار مختلف بسیجیان در نماز جمعه در دستور کار است.

فرمانده سپاه نرماشیر بیان کرد: همچنین تجدید میثاق با شهداء، دیدار با خانواده های معظم شهداء و مراسم یادواره شهید شاخص سال در شهرستان اجرا می‌شود.

رویان اذعان کرد: در این هفته بیش از ۱۲ میلیارد تومان پروژه آبرسانی شامل( لوله گذاری انتقال،احداث چاه آب شرب، لوله گذاری سطح روستاها،) و  محرومیت‌زدایی شامل(ساخت و مرمت مسکن محرومین، ساخت چشمه حمام و سرویس بهداشتی) و اشتغال‌خرد و خانگی شامل ( دام سبک و سنگین، صنعتی، خیاطی و...) به ارزش ۱۲ میلیارد تومان در شهرستان به بهره‌برداری می رسد.

وی گفت: همچنین در این هفته تجلیل و قدردانی از پیشکسوتان سپاه، یادگاران دفاع مقدس و همسران شهداء و پیشکسوتان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس و همچنین از بانوان و گرامی‌داشت مقام زن از آن‌ها قدردانی می‌شود.

فرمانده سپاه نرماشیر در پایان افزود: پایگاه‌های مقاومت و حوزه‌ها، با برپایی نمایشگاه‌ها دفاع مقدس، روایت‌گویی، یادواره شهدای خانگی و برپایی ایستگاه‌های صلواتی در سطح شهر و روستاها فعال هستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار