هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای بیان ارزش‌های انقلاب اسلامی است

جلسه گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور اعضای ستاد هفته دفاع مقدس در محل فرمانداری شهرستان هیرمند برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۰۱۸۸
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از هیرمند، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان هیرمند در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدا و تبریک هفته دفاع مقدس از فرماندار، دستگاه‌های اجرایی، معتمدین و ریش‌سفیدان که در برنامه دیدار با مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) حضور داشتند تشکر و قدردانی کرد.

سرهنگ پاسدار حسین فروغی با اشاره به این مطلب که هفته دفاع مقدس از سی و یکم شهریور آغاز و تا هفتم مهرماه ادامه دارد گفت: برنامه‌های این هفته با شعار محوری "ما متحدیم" در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج در شهر و روستاها اجرا می‌شود.

وی با اشاره به این مطلب که هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای بیان ارزش‌های انقلاب اسلامی است اظهار داشت: دفاع مقدس برای ملت ما دفاع از اعتقادات، باورها و ایمان به خدا بود.

فرمانده سپاه هیرمند با اشاره به ارزش و جایگاه شهدا در دوران هشت‌ساله جنگ تحمیلی بیان کرد: شهدا با گذشتن از جان و مال خود درس بزرگ ایثار را به همگان آموختند.

سرهنگ فروغی تصریح کرد: پیروزی ملت ایران در برابر دشمن معجزه الهی بود که دشمن تا دندان مسلح را شگفت‌زده کرده است.

این مسئول اظهار داشت: امروز همه ما باید روحیه دفاع مقدس را داشته باشم و تمامی دستگاه‌ها و ادارات اقدام به فضاسازی و سنگر سازی درب ادارات و نهادها کنند تا دشمن بداند که ما امروزه در همه صحنه‌ها فعال و بیدار هستیم.

ارسال نظرات