خبرهای داغ:
صفاری عنوان کرد: در شش ماهه اول سالجاري ۸۱ سرمايه گذار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان جذب و برای ساخت واحدهای تولیدی زمین دریافت کردند. 
کد خبر: ۹۵۴۰۴۰۲
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳

 

قزوین_ به گزارش بسیج، رضا صفاری در حاشیه بازديد اقبالی بازرس کل استان قزوین از چند واحد توليدي در شهرک صنعتي خرمدشت با اعلام این خبر افزود: 81 هکتار زمین در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین به سرمایه گذاران جدید واگذار شد که نشان از رونق تولید و اشتیاق بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در سال مهار تورم و رشد توليد و با وجود تحريم هاي ظالمانه اين مهم محقق شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: میزان سرمایه گذاری مربوط به این سرمایه گذاران65 هزار میلیارد ریال است.

این مسوول همچنین به میزان اشتغالزایی مربوط به این سرمایه گذاران نیز اشاره کرد و گفت: با راه اندازی و بهره برداری از طرح های تولیدی مربوط به این سرمایه گذاران برای سه هزار و 200 نفر به طور مستقیم اشتغالزایی خواهد شد.

صفاري در مورد بيشترين جذب سرمايه گذار و ميزان زمین های واگذار شده گفت: شهرک های صنعتي قزوين ( كوهين)، حكيميه و خرمدشت به ترتیب بیشترین میزان استقبال را دارا بودند. 

رئيس هيئت مديره شركت شهركهاي صنعتي استان در پايان تصريح كرد: در کمترین زمان در راستای تسهیل گری و کم کردن بروکراسی اداری در برداشتن موانع پیش روی تولید کنندگان و صنعتگران و تلاش مضاعف همکاران این مجموعه با همت بالا تمامی امکانات را برای متقاضیان سرمایه گذاری فراهم کنیم.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها