خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه گرمسار برگزاری دومین اجلاسیه شهدا را یکی از مهم‌ترین و بزرگترین رویداد‌های فرهنگی اخیر عنوان کرد و گفت: اجلاسیه شهدا در چهار بخش اصلی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۴۰۴۹۹
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۱

به گزارش خبرنگار بسیج از گرمسار، ایرج گلینی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت:دومین اجلاسیه شهدای شهرستان گرمسار که یکی از بزرگترین و مهم‌ترین رویداد‌های فرهنگی به شمار می‌رود در تاریخ چهارم، پنجم و ششم مهرماه برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه این اجلاسیه شهدا در قالب چهار بخش اصلی برگزار می‌شود، تصریح کرد: برنامه‌های اجلاسیه از ساعت ۱۸ لغایت ۲۲ اجرا می‌شود.
فرمانده سپاه ناحیه گرمسار در ادامه به بخش‌های مختلف برنامه‌های اجلاسیه شهدای این شهرستان اشاره کرد و گفت: بازدید از غرفه‌های فروش محصولات خانی و اقتصاد مقاومتی در بخش اول برنامه‌های اجلاسیه برنامه ریزی شده است.

برپایی نمایشگاه یاد یاران در فضایی به مساحت ۳ هکتار 

وی افزود: بازدید از نمایشگاه یاد یاران که تقریبا فضایی به مساحت ۳ هکتار از مکان برگزاری اجلاسیه به این نمایشگاه اختصاص یافته است و با تلاش‌های شبانه روزی ستاد برگزاری اجلاسیه شهدا این مطابق مناطق جنگی عملیات کربلای ۵ در دوران دفاع مقدس شبیه سازی شده است.
گلینی خاطرنشان کرد: بخش سوم برنامه‌های اجلاسیه شهدا معطوف به روایتگری از دوران هشت سال جنگ تحمیلی و مداحی برای شهدای گلگون کفن شده است.
وی با بیان اینکه مداحی و روایتگری در ضلع جنوبی مکان برگزاری اجلاسیه شهدا انجام می‌شود، یادآور شد: احداث جایگاه برای حضور تماشاچیان با ظرفیت ۴ هزار نفر در این مکان انجام شده است.

بازخوانی عملیات کربلای پنج در اجلاسیه شهدای گرمسار
فرمانده سپاه ناحیه گرمسارابراز داشت: در بخش آخر برنامه‌های این اجلاسیه با برگزاری نمایش رزمی و بازخوانی عملیات کربلای پنج و حضور رزمندگان گردان امام سجاد این شهرستان برنامه ریزی شده است.
وی با تاکید بر لزوم تقویت پوشش رسانه‌ای از فعالیت‌های مرتبط با اجلاسیه شهدای گرمسار عنوان کرد: با همکاری شهرداری وسایل نقلیه عمومی در میادین اصلی شهر برای حمل و نقل و تردد مردم به مکان اجلاسیه مهیا خواهد شد.
گلینی در ادامه نوجوانان و جوانان را مخاطبان اصلی این رویداد بزرگ فرهنگی دانست و گفت: حضور دانش آموزان به صورت مدرسه محور صبح روز چهارم، پنجم و ششم مهر ماه با مشارکت و همکاری اداره آموزش و پرورش نیز برنامه ریزی شده است.
وی با اشاره به اینکه ۱۶ کمیته مختلف برای برگزاری دومین اجلاسیه شهدای شهرستان گرمسار ساماندهی شده است، یادآور شد: از اسفند ماه سال گذشته تا کنون تمام فعالیت‌های فرهنگی، تبلیغاتی، مجازی، جهادی و اقتصاد مقاومتی پایگاه‌های بسیج محلات با محوریت اجلاسیه شهدای گرمسار در حال برگزاری است.

عکاس: رحمان شاه حسینی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار