عطر افشانی قبور مطهر شهدا شهرستان دشتستان

مراسم عطر افشانی قبور مطهر شهدا به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور مسئولین ادارات و نیرو‌های نظامی و انتظامی شهرستان دشتستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۰۵۷۹
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۴
عطر افشانی قبور مطهر شهدا شهرستان دشتستان

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، آئین عطرافشانی قبور مطهر شهدا با حضور مسئولین ادارات، امام جمعه و نیرو‌های نظامی و انتظامی و آحاد مردم در گلزار شهدا شهر برازجان برگزار شد.
فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان، شهدا را رمز ماندگاری دستاورد‌های دفاع مقدس خواند و متذکر شد: شهدا عزت و افتخار را برای کشور به ارمغان آوردند و همه ما در برابر عظمت شهدا سر تعظیم فرود می‌آوریم.
سرهنگ غلامرضا بناری، شهدا را پیرو ولی فقیه و عاشق شهادت خواند و گفت: شهدای دفاع مقدس ولایت‌مدار و گوش به فرمان ولی خود بودند.
وی با بیان اینکه شهدا روحیه شهادت‌طلبی داشتند، تصریح کرد: این روحیه به برکت راه سرخ عاشورایی بود و شهدا پرورش‌یافته و تربیت شده مکتب عاشورای امام حسین (ع) بودند.
این مقام مسئول، بذل تمام هستی در راه اسلام و انقلاب را، راز ماندگاری شهدا دانست و گفت: شهیدان عزیز ما با تأسی به سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) ماندگارترین حماسه‌ها را رقم زدند و در طول تاریخ ماندگار شدند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار