به مناسبت هفته دفاع مقدس

رژه موتوری و عطرافشانی گلزار شهداء در شهر بیدخون برگزار شد.

به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس ، رژه موتوری سواری از عسلویه تا گلزار شهدا شهر بیدخون برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۰۶۴۷
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه، مراسم رژه موتورسواری به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس با شرکت موتور سواران بسیجی از عسلویه تا گلزارشهدای بیدخون با حضور معاون سیاسی فرماندار، فرمانده سپاه، جانشین فرماندهی انتظامی، رئیس بنیاد شهید، رئیس پلیس راهور، پلیس دریابانی و بسیجیان سلحشور برگزار شد.

سجاد شیخیانی معاون سیاسی و امنیتی  فرماندار در این مراسم ضمن تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس افزود: میهن عزیزمان را به یاری خداوند و با جان فشانی شهدا و ایثار رزمندگان عزیز مان از چنگال استکبار جهانی آزاد کردیم و به همه یاوه گویان جهانی فهماندیم که انقلاب اسلامی به یاری خداوند و غیور مردان ایران اسلامی در زیر پرچم ولایت و با امداد‌های غیبی امام زمان(عج)  زیر بار هیچ ظلمی نخواهد رفت و تا رسیدن به هدف نهایی خود که همان سپردن این انقلاب به صاحب اصلی آن از راه و هدفمان به هیچ عنوان کوتاه نخواهد آمد و راه شهدا را با قوت ادامه خواهیم داد.

سرهنگ پاسدار اسماعیل تاجیک فرمانده سپاه خاتم الانبیاء(ص) شهرستان عسلویه ضمن گرامی داشت یاد وخاطره شهدای دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس را نماد غیرت و همت ایرانی می دانیم که در سایه ایمان، وحدت و اتحاد نیرو‌های مسلح و با بهره گیری از ظرفیت بزرگ بسیج مردمی به دست آمد.

فرمانده سپاه خاتم الانبیا(ص)شهرستان عسلویه درپایان گفت: دفاع مقدس نماد اراده، غیرت، عزم ملی و پیروزی ملت ایران در مقابل دشمنان است که رزمندگان اسلام در اوج خداباوری و خلوص همه معادلات جنگ تحمیلی را به نفع کشور تغییر دادند و باعث شدند نظام اسلامی در مسیر اقتدار گام بردارد.

انتهای پیام/

رژه موتوری و عطرافشانی گلزار شهداء در شهر بیدخون برگزار شد.رژه موتوری و عطرافشانی گلزار شهداء در شهر بیدخون برگزار شد.رژه موتوری و عطرافشانی گلزار شهداء در شهر بیدخون برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار