خبرهای داغ:
سرهنگ سوری:

هفته دفاع مقدس نماد گفتمان مقاومت و اتحاد ملت جمهوری اسلامی است

همدان- فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ با بیان اینکه هفته دفاع مقدس نماد گفتمان مقاومت و اتحاد ملت جمهوری اسلامی است، گفت: یکی از دلایل ورود به جنگ از سوی دشمن عدم تامین خواسته‌های آنها از سوی ایران بود
کد خبر: ۹۵۴۰۸۴۳
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ حسین سوری در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه شهرستان کبودراهنگ ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: دلایل جنگ و شروع جنگ خیلی گسترده است اما یکی از عوامل این بود که با تولد انقلاب، دشمنی دشمنان با ما زیاد شد و آمریکایی‌ها منافع خود را در ایران از دست داده بودند و خودشان اذعان دارند ایران دارای منافع زیادی است و ما توان دفاعی ایران را مانع شویم قدرت را از ایران خواهیم گرفت.

وی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس نماد گفتمان مقاومت و اتحاد ملت جمهوری اسلامی است، بیان کرد: یکی از دلایل ورود به جنگ از سوی دشمن عدم تامین خواسته‌های آنها از سوی ایران بود و همین عامل باعث دلخوری و عصبانیت آنها شده بود.

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ عنوان کرد: انقلاب در فینال لیبرالیسم و کمونیسم متولد شد و حرف تازه‌ای داشت و خیلی از اندیشمندان غربی عنوان داشتند یک تفکر جدیدی در جهان متولد شده است و این تفکر با گفتمان امام راحل و شهیدان مطهری به وجود آمد و به همین دلیل خواستند جلوی تفکر را بگیرند و دست به جنایات خود زدند.

وی یادآور شد: در مواجهه با انقلاب اسلامی، آمریکا و شوروی مثل قیچی عمل کردند و کودتاهایی از سوی اینها شکل گرفت و در نهایت معامله‌ای با صدام کردند و گفتند اگر وارد جنگ با ایران شوی قسمتی از ایران برای شما خواهد بود.

سوری افزود: صدام در ۳۱ شهریور ماه با ۱۲ لشگر و تیپ وارد جنگ شد اما به لطف الهی در عملیات بیت المقدس با رشادت‌های بسیجیان و نیروهای مردمی بالاخره زمین گیر شدند و آتش بس را پذیرفتند.

وی گفت: دلیل پیروزی ما اعتقاد به حقانیت امام (ره) و تبعیت محض از ولایت فقیه بود چرا که وقتی امام (ره) فرمودند «حصر آبادان باید شکسته شود»، هیچ دلیلی و عذری بر این موضوع نتراشیدیم و جلو رفتیم، دلیل دیگر اینکه ما سلاح پیشرفته نداشتیم و تنها عامل اخلاص و خداباوری جوانان ما بود و همه به خاطر خدا حرکت می‌کردند.

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ اظهار کرد: اگر امروز می‌خواهیم موفق باشیم باید از گذشته درس بگیریم و مدیران موفقی در پست‌های مسئولیتی کشور باشند و به لطف الهی دولت امروز ما در زمینه‌های اقتصادی و سیاسی پیروزی‌های خوبی کسب کرده و دلیل آن هم پیروی از ولایت فقیه است و هر کسی در مسیر ولایت باشد ضرر نخواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات