فرمانده سپاه بهشهر:

ما انقلاب اسلامی را در دفاع مقدس به جهان صادر کردیم

ساری- فرمانده سپاه بهشهر در جمع آحاد مردم در برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت :ما انقلاب اسلامی ایران را در جنگ ۸ سال دفاع مقدس را به جهان صادر کردیم.
کد خبر: ۹۵۴۱۱۳۹
|
۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳

ما انقلاب اسلامی را در دفاع مقدس به جهان صادر کردیم

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،، سرهنگ حسین جناسمی فرمانده سپاه بهشهر در جمع  آحاد مردم در برنامه  گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت :ما انقلاب اسلامی ایران را در جنگ ۸ سال دفاع مقدس را به جهان صادر کردیم.

 فرمانده سپاه بهشهر عنوان کرد : سربازان امام خمینی (ره) و امام خامنه ای در قلب آفریقا شیخ زکزاکی ها تربیت یافته اند که به تنهایی بیش از ۲۰ میلیون شیعه جوان انقلابی تربیت کردند و انقلاب اسلامی را در درون قاره ها گسترش داده اند .

وی با اشاره به اینکه  امام خمینی (ره) فرمودندما در جنگ برای یک لحظه نادم و پشیمان نیستیم و مگر فراموش کردیم که ما برای ادای تکلیف جنگیدیم ، خاطرنشان کرد: حضرت آقا فرمودند : جنگ یک گنجینه تمام نشدنی است، فارغ التحصیلان این جنگ این دانشگاه انسان ساز ، انسان های جهادی ، علی اکبرهای زمان بودند که به ندای حسین زمان لبیک گفتند و حماسه ها خلق کردند و امروز با تفکر بسیجی و روحیه انقلابی کار جهادی موشک (هاپیرسونیک) راکه به هیج عنوان قادر به شناسایی و رهگیری نیست را آزمایش کردند.

سرهنگ جناسمی در ادامه تصریح کرد: امروز آمریکای جنایتکار هنگام ورود به خلیج همیشه فارس از فرزندان نیروی دریایی ملت با زبان فارسی کسب اجازه می کند و گذشت آن روزگاری که ناو های آمریکایی از بنادر آمریکا حرکت می کردند و قبل از رسیدن به کشور مقصد رئیس جمهور آن کشور استعفا میداد .

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار