فرمانده سپاه محمودآباد:

۵۰ برنامه شاخص در هفته دفاع مقدس محمودآباد اجرا می‌شود

فرمانده سپاه محمودآباد از برگزاری ۴۶۰ برنامه در هفته دفاع مقدس در شهرستان خبر داد و گفت:این برنامه‌ها با همت حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج مساجد، محلات، اقشار، ادارات و … اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۵۴۱۱۶۲
|
۰۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۵

اجرای۵۰عنوان برنامه شاخص هفته دفاع مقدس در شهرستان محمودآباد

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،سرهنگ اسماعیل ابراهیم‌نژاد فرمانده سپاه محمودآباد در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس گفت: جانبازان، آزادگان و شهدا با تمام دلیری‌ها و ایثارجان خود را تقدیم اسلام کردند و سردارحاج قاسم سلیمانی در جبهه مقاومت با شهدای مدافع حرم اسلام را زنده نگه داشتند که یاد و نام شهدا و اهمیت خون شهدا روز حماسه دلیری و از خود گذشتگی است.

وی افزود: دفاع مقدس فرهنگ یک ملت است یعنی ایثار از خود گذشتگی و وفاع به عهد، یک اقیانوس بیکران و دانشگاهی است که امروز نیاز به مدیریت انقلابی و خالصانه کار کردن دارد.

فرمانده سپاه محمودآباد تصریح کرد: ۸ سال دفاع مقدس با دستان خالی با مدیریت جهادی و کار شبانه‌روزی بود که امروزه به این افتخار رسیدیم؛ دفاع مقدس باید با تبیین باشد، جوانان ما بدون پیکر ماندند و برای آرمان و هدف ما استکبارستیزی است.

سرهنگ ابراهیم‌نژاد تصریح کرد: دفاع از مظلوم شعار انقلاب اسلامی نه شرقی نه غربی و حمایت از مظلوم عالم است؛ انقلاب اسلامی زمینه‌سازی شده تا ظلم از کشور‌های گرفته شود؛ ما باید از همه ظرفیت‌های اقشار جامعه برای پیشبرد انقلاب اسلامی استفاده کنیم.

فرمانده سپاه محمودآباد در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس در محمودآباد پرداخت و افزود: بیش از۵۰ برنامه محوری و۴۶۰ شاخه محوری در هفته دفاع مقدس سال ۱۴۰۲ با همت حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج مساجد، محلات، اقشار، ادارات و … اجرا می‌شود.

به گفته سرهنگ ابراهیم نژاد پیادروی خانوادگی، حضور سازمان یافته در نمازجمعه‌ها، برقراری امنیت پایدار، گشت رضویون، رژه خودرویی و دریائی، افتتاح پایگاه بسیج فرامنده، فضاسازی محیطی در سطح شهرستان، مساجد، روستاها، ادارات با بنر‌های مختلف، تجلیل از زرمندگان دفاع مقدس به همراه مدیران، دیدار از رزمندگان برادر و خواهر شهرستان، گردهمائی باشکوه بسیجیان رزمندگان ۵۰۰نفری، عطرافشانی گلزارشهدا، افتتاح المان شهدا روستای شومیا و عبدالله آباد، یادواره شهدای سوراخ مازو و سرخ‌رود، مسابقات بومی محلی به نام شهدا، تهیه جام به نام شهدا به برندگان، زنگ ایثار و مقاومت در مدرسه سطح شهرستان، برگزاری یادواره شهدای مدارس، اعزام راویان در سطح مدارس به همراه رزمندگان، نشست بصیرتی با موضوع عفاف و حجاب، تجلیل از سربازان وظیفه سپاه شهرستان، خدمت‌رسانی بسیج و توزیع بسته‌های معیشتی در بین دانش‌آموزان، اردو‌های جهادی، شب شعر با موضوع دفاع مقدس، نمایشگاه نقاشی از جمله برنامه‌های شاخص در هفته دفاع مقدس است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها