خبرهای داغ:

برگزاری مراسم شب شهادت امام حسن عسکری (ع) در اسدآباد+تصاویر

همدان-مراسم شب شهادت امام حسن عسکری (ع) با حضور جمعی از ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس و مسئولین شهرستانی، در هیئت رزمندگان شهرستان اسدآباد برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۱۳۷۰
|
۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مراسم شب شهادت امام حسن عسکری (ع) با حضور جمعی از ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس و مسئولین شهرستانی، در هیئت رزمندگان شهرستان اسدآباد برگزار شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اسدآباد در این مراسم با اشاره به روایتی از امام عسکری (ع) اظهار کرد: ایشان می‌فرمایند «دو خصلت است که بالاتر از آنها چیزی نیست، ایمان به خدا و نفع رساندن به برادران دینی».

حجت الاسلام غفاری گفت: در آیات قرآن و روایات معصومین (ع) خداوند امتیاز ویژه‌ای برای اهل ایمان قائل شده است که سعادت ابدی و عاقبت بخیری یکی از این امتیازات است.

وی همچنین با اشاره به بخش دوم حدیث گفت: انسان موجودی اجتماعی است و نیازهای او در اجتماع برطرف می‌شود و فردگرایی که تفکر غرب آن را تبلیغ می‌کند دقیقا متناقض با دستورات اسلام عزیز است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اسدآباد افزود: توجه به همنوعان و نفع رساندن به آنها همان تداوم بخشیدن به زندگی اجتماعی است که اسلام به آن سفارش می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار