زنگ ایثار و مقاومت وبازگشایی مدارس در شهرستان مهرستان بصدا درآمد

زنگ ایثار و مقاومت و بازگشایی مدارس با حضور رئیس و اعضای ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس، معتمدین،متنفذین، فرهنگیان، دانش آموزان در مدارس شهرستان مهرستان و بصورت نمادین در مدرسه نام آوران و سالن حکمت نواخته شد.
کد خبر: ۹۵۴۱۴۵۹
|
۰۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴

به گزارش خبرنگاربسیج ازمهرستان،سرگردپاسدار سیدعلیرضا میری بنجار دبیر ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس ضمن تبریک اول مهرو بازگشايی مدارس همزمان با هفته دفاع مقدس گفت: نهادينه کردند فرهنگ ایثار و مقاومت در سطح مدارس بین دانش آموزان یکی از لزومات جامعه است و تقارن این دو مناسبت فرصتی مناسب برای به تصویر کشیدن و تشریح اقدامات شهداء،رزمندگان و جانبازان در جنگ تحمیلی برای دانش آموزان می‌باشد.
وی ادامه‌ داد:آموزش پرورش‌ نه تنها سنگرگاه تعلیم و تربیت است که سنگرگاه آشنایی با رشادتهای شهداء از صدر اسلام تا جنگ تحمیلی و مدافعان وطن است،در راس آموزش سواد باید وطن دوستی،اسلام و انقلاب برای فرزندان ايران در نظر گرفته شود،چرا که خیلی ها علم و سواد را در راه اهداف دشمن خرج می کنند.
این مقام مسئول افزود:تربیت بالاتر از آموزش است و وطن پرستی در موازی تربيت قرار دارد،فرهنگیان و معلمین گرانقدر رسالت سنگینی برای تربیت فرزندان دارند و در تربیت درست کوشا باشند چرا که آینده این مملکت به دست همین دانش آموزان است.

گفتنی است در این برنامه گروه سرود دانش آموزان،سرودهایی در وصف انقلاب،شهداء،دفاع مقدس و بازگشایی مدارس سرودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار