نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان؛

دوران دفاع مقدس بهترین الگو برای توسعه و پیشرفت کشور است

با حضور نماینده ولی فقیه در استان نشست نهضت روشنگری نشر ارزش های دفاع مقدس و تبیین سیره شهدا در زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۱۴۵۸
|
۰۲ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سیستان وبلوچستان سروان پاسدار میلاد وفایی مقدم فرمانده حوزه نبی اکرم ص زاهدان گفت: نشست نهضت روشنگری با هدف نشر ارزش های دفاع مقدس، تبیین سیره شهدا و اهمیت جهاد تبیین جهت کلیه پایگاه‌های مقاومت بسیج حوزه برنامه ریزی شده است.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان در جریان سخنرانی نشست مذکوردر جمع مردم و بسیجیان مسجد ثارالله و پایگاه شهید علی حسینی از حوزه نبی اکرم ص گفت: امروز نیازمند شناخت فرهنگ و الگوی دفاع مقدس برای پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف علم و فناوری، رشد در عرصه اقتصاد و اصلاح معیشت مردم هستیم.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان افزود: امروز نیازمند شناخت فرهنگ و الگوی دفاع مقدس برای پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف علم و فناوری، رشد در عرصه اقتصاد و اصلاح معیشت مردم هستیم
آیت الله مصطفی محامی در ادامه بیان کرد: گرامیداشت هفته دفاع مقدس ارج نهادن به مجاهدت‌های خالصانه رزمندگان در طول دوران دفاع مقدس است، بزرگوارانی که حماسه آفریدند و از اسلام، ایران و انقلاب اسلامی با همه وجود دفاع کردند.
وی همچنین اشاره داشت: رزمندگان و ایثارگرانی که توانستند تمامیت ارضی و امنیت کشور را حفظ، و عزت و افتخار برای ملت بیافرینند، زمینه پیشرفت در عرصه‌های مختلف را برای مردم فراهم، و از همه مهمتر به یک الگوی خوب برای مدیریت موفق، مجاهدت خالصانه، جهاد فی سبیل الله و خدمت به مردم ارائه کنند.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان ادامه داد: امروز بسیار نیازمند شناخت این الگوها و فرهنگ دفاع مقدس برای پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف شامل عرصه علم و فناوری، رشد در عرصه اقتصاد و اصلاح معیشت مردم و ارتقای سطح فرهنگ مردم هستیم.
وی تصریح کرد: برای برطرف کردن مشکلات فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی باید فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس، فرهنگ جهاد و مقاومت و تلاش خالصانه در راه خدا، آن فرهنگ سر از پا نشناختن برای بندگی خدا و خدمت به خلق خدا و سرمایه‌گذاری از تمام وجود برای رسیدن به اهداف مقدس را یاد بگیریم و از این الگوهای موفق به مردم فرزندان و نسل جدید معرفی کنیم از آنها درس بگیریم و بتوانیم با مدیریت قوی‌تر تلاش خالصانه و شبانه روزی خدمات بیشتری ارائه کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار