صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در شهرستان مهرستان برگزار شد

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح با حضور رئیس و اعضای شورای تامین،بسیجیان،معتمدین،سران طوایف،علما در شهرستان مهرستان با میزبانی ناحیه مقاومت بسیج سپاه برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۴۱۴۶۰
|
۰۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۶

به گزارش خبرنگاربسیج ازمهرستان ،سرگرد پاسدار سیدعلیرضا میری بنجار دبیر ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس با اشاره به قدرت نیروهای مسلح و بسیج مردمی گفت:مقام معظم رهبری در دیدار چند روز پیش باپیشکسوتان فرمودند"نیروهای مسلح اقتدار وناموس کشور هستند"باید قدردان آنها باشیم.

ناصردُرازهی رئیس شورای تامین و فرماندار شهرستان مهرستان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس به رژه اقتدار نیروهای مسلح در ۳۱ شهریور در جای جای ایران و زاهدان اشاره داشت و اظهار کرد:رژه ۳۱شهریور امسال با صلابت نیروهای مسلح در جای جای ایران عزیز موجب یأس ونامیدی دشمنان ایران گردید.
وی افزود:قدرت نظامی و بسیج مردمی ایران مقتدر است که کشور را از توطئه‌های دشمنان محافظت کرده است و این اقتدار در آنسوی مرزها مدافع ایران هستند و دشمن را زمین گیر کرده‌اند و موجب اخراج آمریکا از منطقه شده اند.
دُرازهی ادامه داد:ملت شریف ایران قدردان این بازوی قدرتمندشان هستند،در حوزه نظامی و موشکی جز برترین های دنیا و درقله ها قرار داریم،نعمت امنیت و آسایش هیچ قیمتی ندارد و دشمن دنبال نا امنی است ولی مردم با بصیر ما آگاه هستند و او آرزو به گور خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار