خبرهای داغ:
رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یادواره شهدای قیروکارزین:
رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در جنگ سخت و نیمه سخت رزمندگان اسلام اخلاص را مبنای اصلی حرکت خودشان قرار دادند.
کد خبر: ۹۵۴۱۶۵۴
|
۰۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، یادواره شهدای شهرستان قیروکارزین با سخنرانی سردار سرافراز اسلام مجید خادمی ریاست سازمان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، و با حضور امام جمعه، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، فرمانده سپاه شهرستان قیروکارزین، فرمانده نیروی انتظامی و دادستان شهرستان و جانشین نیروی مخصوص تیپ ۳۳المهدی، فرمانده ناحیه مقاومت جهرم و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی، خانواده شهدا، ایثارگران و رزمندگان و اجتماع چند هزار نفری مردم ولایتمدار شهرستان قیروکارزین در شهرک علی آباد این شهرستان برگزار شد.

 سردار مجید خادمی، رییس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این یادواره با بیان اینکه دشمن در حوزه جنگ سخت علی رغم هشت سال تهاجم همه جانبه با پشتوانه همه دنیا به بن بست رسید اظهار داشت: دشمن همزمان با دفاع مقدس و جنگ سخت وارد جنگ نیمه سخت شد جغرافیای جنگ تغییر کرد.

وی با تاکید بر اینکه در جنگ سخت یک خاکریزی بین ما و دشمن جدایی ایجاد میکرد ودشمن فقط روبروی ما بودو تکلیف رزمندگان اسلام مشخص بود اما در جنگ نیمه سخت جغرافیای جنگ به درون شهرها آمد و با فعالیت مسلحانه منافقین کوردل 17 هزار و 500نفر شهیدشدند، تصریح کرد: دشمن در این مرحله هم نتیحه نگرفت جنگ های نیابتی خودش را آغاز کرد. و در ده سال اخیر در صحنه های عراق، سوریه ، یمن ، افغانستان، در بخش هایی از ممالک اسلامی بدون اینکه مسئولیت جنگ را مستقیم به عهده بگیرد با ما وارد میدان مبارزه شد.

اخلاص، مبنای اصلی حرکت رزمندگان اسلام در جنگ سخت و نیمه سخت است +عکس

رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با بیان اینکه در جنگ سخت و نیمه سخت رزمندگان اسلام اخلاص را مبنای اصلی حرکت خودشان قرار دادند و از این جهت همیشه نصرت الهی را شاهد بودیم عنوان کرد: اگر چه بعضا ما آسیب هایی را دیدیم اما همانگونه که شهید سلیمانی فرمودند در دل تهدید ها فرصت های بسیاری است که در خود فرصت ها دیده نمی شود. ما در ایام جنگ نیمه سخت پایه های ارتش جهان اسلام را ایجاد کردیم. این جزء آرزوهای امام (ره) بود که فرمودند امت اسلامی ارتش ده ها میلیونی جهان اسلام را تشکیل دهند و از یوغ استعمار و استثمار بیرون بیایند.شهید سلیمانی عزیز در سطح منطقه کار بزرگی را انجام داد و ما امروز در منطقه از ستون های مستحکم ارتش جهان اسلام در ممالک اسلامی برخوردار هستیم.

سردار خادمی با بیان اینکه دل همه ممالک اسلامی با ماست و نگاه آن ها متوجه انقلاب اسلامی است و فرزندان شما و شهدای شما اثرات خودشان را در سطح منطقه گذاشتند، تاکید کرد: دشمن از توان مقاومت به وحشت می افتد و به همین دلیل است که اگر با تمام امکاناتش نتواند شهید داوود جعفری را بزند بایستی بزدلانه بعدازمدت ها کار اطلاعاتی با یک بمب کنار جاده ای ایشان را به شهادت برساند.اما به فضل الهی شهید جعفریها همیشه زنده اند وخاری در چشم دشمن خواهند بود.

وی گفت: دشمن بطور کامل در این دو مدل جنگیدن یعنی جنگ سخت و جنگ نیمه سخت به بن بست رسیده است . تنها راه کاری که به ویژه از دو سال گذشته آغاز کرده است در حوزه جنگ نرم و به تعبیر خودشان جنگ شناختی و جنگ فرهنگی است که با آن باورها و اعتقادات ما را متزلزل کند.

اخلاص، مبنای اصلی حرکت رزمندگان اسلام در جنگ سخت و نیمه سخت است +عکس

این یادگار دفاع مقدس ادامه داد: در واقع صحنه ی جنگ به خانه های ما آمده ودر گوشی های هوشمند تعبیه شده است. مهمات جنگ پیام های زهر آگین و محصولات فرهنگیست که روی افکار وباورهای بچه های ما اثرات منفی می گذارد. به این دلیل دشمن در این جنگ پنج هدف را دنبال کرد. تضعیف ایمان، امید، اعتماد، آگاهی و اراده و لذا در جنگ سخت جسم بچه های ما مورد اصابت واقع می شد وروحشان در بهشت جای می گرفت اما در جنگ نرم جسم پروار می شود و روح در قعر جهنم قرار می‌گیرد.

در این مراسم کربلایی محمد حسن محبی نماهنگ حماسی اجرا کرد و سپس در مدح شهدا مدیح سرایی کرد. همچنین در پایان مراسم آرمان سلیمی مداح اهل بیت (ع) در مدح اهل بیت (ع) به مداحی پرداخت.

اخلاص، مبنای اصلی حرکت رزمندگان اسلام در جنگ سخت و نیمه سخت است +عکس

 

اخلاص، مبنای اصلی حرکت رزمندگان اسلام در جنگ سخت و نیمه سخت است +عکس

 

اخلاص، مبنای اصلی حرکت رزمندگان اسلام در جنگ سخت و نیمه سخت است +عکس

 

اخلاص، مبنای اصلی حرکت رزمندگان اسلام در جنگ سخت و نیمه سخت است +عکس

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها