خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام دارابی:

همه هستی در مدار ولایت می‌چرخد

همدان- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند گفت: با تأمل در نظام آفرینش و تحلیل حوادث بشر به واقعیتی دست پیدا کرده که همه هستی در مدار ولایت می‌چرخد و اعتقاد به این مسئله یک امر حیاتی و ضروری است.
کد خبر: ۹۵۴۱۶۸۲
|
۰۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۴

حجت الاسلام محمدعلی دارابی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند اظهار کرد: امروز نه تنها مسلمین بلکه همه انسان‌های آزاده دنیا به این حقیقت رسیده‌اند که یک منجی آخر الزمانی خواهد آمد و گره‌های بسته شده باز خواهد کرد.

وی گفت: امروز در زمانه‌ای زندگی می‌کنیم که با وجود این همه پیشرفت‌های بشری در عرصه‌های مختلف، انسان‌ها احساس تنهایی و غربت می‌کنند و چیزی جز مسئله ظهور امام زمان (عج) را نمی‌توان برای علاج این بیماری یافت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند بیان کرد: عقل بشر روز به روز کامل‌تر می‌شود و با تأمل در نظام آفرینش و تحلیل حوادث و تاریخ چند هزار ساله بشر به واقعیتی دست پیدا کرده که همه هستی در مدار ولایت می‌چرخد و اعتقاد به این مسئله یک امر حیاتی و ضروری است.

وی با بیان اینکه دنیا سراسیمه منتظر ظهور امام زمان (عج) است، گفت:  هر روز بر زمزمه‌های یا مهدی(عج) جوانان و نوجوانان ما افزوده و سروده‌های آنها میل به ایشان دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات