امام‌جمعه گناباد گفت:  علم و دانش سنگر مجاهدت در برابر هجمه‌های فرهنگی است و دانش‌آموزان به‌عنوان سربازان این جبهه باید در راستای پیشرفت و توسعه کشور با دشمن مبارزه کنند.
کد خبر: ۹۵۴۱۷۶۶
|
۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج خرسان رضوی از گناباد، حجت‌الاسلام حسن صادقی نسب در آیین بازگشایی مدارس که با حضور نماینده مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان رضوی و مسئولان شهرستانی در دبیرستان دخترانه استقلال گناباد برگزار شد، اظهار کرد: پس از پایان جنگ تحمیلی، معلمان وظایف سنگینی را بر عهده دارند چرا که مهم‌ترین امر سازندگی بر دوش این قشر در جامعه است.

وی تقارن هفته دفاع مقدس با آغاز سال تحصیلی جدید را اتفاق مبارک عرصه علم و دانش دانست و افزود: فرزندان این مرزوبوم در دوران دفاع مقدس با حضور در سنگر جهاد و شهادت در مقابل توطئه‌های دشمنان مقاومت کردند و امروز با اتمام جنگ، علم و دانش سنگر مجاهدت است و دانش‌آموزان باید در این مسیر برای پیشرفت و توسعه کشور در برابر هجمه‌های فرهنگی دشمن تلاش کنند.

صادقی نسب با اشاره به اینکه آموزه‌های اسلامی بر کسب علم و دانش تأکید فراوان دارند، بیان کرد: امروزه در کنار امر تعلیم‌وتربیت دانش‌آموزان، توجه به مسائل فرهنگی نیز ضروری است و در این زمینه معلمان باید برنامه‌هایی را طی سال تحصیلی به دانش‌آموزان ارائه دهند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار