خبرهای داغ:
سردار ظفری:

سربازان در جنگ تحمیلی در اوج عزت و افتخار شهید شدند/مملکت مدیون سرباز است

همدان-مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با بیان اینکه سربازان در جنگ تحمیلی در اوج عزت و افتخار شهید شدند، گفت: امروز استکبار از همین نیروهای مسلح و کارکنان وظیفه، احساس خطر می‌کنند.
کد خبر: ۹۵۴۱۹۳۲
|
۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مهدی ظفری در سومین روز از هفته دفاع مقدس در جمع سربازان وظیفه سپاه انصار الحسین (ع) همدان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک روز سرباز اظهار کرد: فرصت سربازی بهترین فرصت است و جوانان عزیز سرباز باید این فرصت طلایی را مغتنم شمارند واز همه فرصت‌های آن استفاده کنند.

وی ادامه داد: روزی فرا خواهد رسید که غبطه این روزها پرخاطره را خواهیم خورد که چرا نتوانستیم از این موقعیت استثنایی استفاده کنیم.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با بیان اینکه مملکت مدیون سرباز است، اضافه کرد: سربازان زینت کشور هستند و در دفاع مقدس سربازانی بودند که در جنگ فقط به دنبال رضایت الهی بودند و نمی‌جنگند به این نیت که به بهشت الهی واصل شوند.

 وی با بیان اینکه سربازان در جنگ تحمیلی هشت ساله در اوج عزت و افتخار شهید شدند، گفت: امروز استکبار که با هدف نا امنی در منطقه حضور پیدا کردند از همین نیروهای مسلح که بخشی از آن را کارکنان وظیفه تشکیل می‌دهند، احساس خطر می‌کنند.

سردار ظفری در پایان به این فرصت طلایی اشاره و عنوان کرد: فرصت عمر را با خساست پشت سر بگذارید و تلاش کنید از تجربیات خدمت سربازی برای دفاع از امنیت و ناموس کشور و تشکیل زندگی متعالی بهره ببرید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات