معاون امنیتی انتظامی استاندار خراسان رضوی گفت: دشمن در هشت سال جنگ تحمیلی به دنبال فتح خاکریزها و اشغال این سرزمین بود، اما امروز در جنگ شناختی ترکیبی در پی فتح باورهای اعتقادی است.
کد خبر: ۹۵۴۲۳۲۴
|
۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۳

دشمن در جنگ شناختی ترکیبی به دنبال فتح باورهای اعتقادی است/از دلِ ظالمانه ترین تحریم‌ها به قدرت برتر پهبادی دنیا رسیدیمبه گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از تربت حیدریه، محمد زهدی در صبحگاه مشترک یگان های نظامی مستقر در تربت حیدریه اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنی‌ها علیه کشور آغاز شد، از راه اندازی قائله‌های مختلف در نوارهای مرزی اعم از کردستان تا سیستان و... که به دنبال اختلاف بین قومیت‌ها و مذاهب بودند تا ترورهای‌های ناجوانمردانه و هواپیما ربایی‌ها که هیچکدام نتوانست مسیر انقلاب را ذره‌ای منحرف کند. 

وی تصریح کرد: دشمن در نهایت با تسلیح و تجهیز صدام بعثی به فکر فروپاشی انقلاب اسلامی‌بود، انقلابی که هنوز یک نهال تازه بود و از طرفی در داخل با دولت بنی صدر ملعون مواجه بودیم و خیانت‌ها و توطئه‌های داخلی، هشت سال جنگ را با تمام تجهیزات و امکانات ابرقدرت ها بر این کشور تحمیل کردند. 

دشمن در جنگ شناختی ترکیبی به دنبال فتح باورهای اعتقادی است/از دلِ ظالمانه ترین تحریم‌ها به قدرت برتر پهبادی دنیا رسیدیم

زهدی افزود: این جنگ در شرایطی رخ داد که ما امادگی کامل و یا حداقلی و حتی سلاح و مهمات کافی نیز نداشتیم اما در طول هشت سال دفاع مقدس از ۱۸ کشور دنیا اسیر داشتیم و این بدان معنا بود که بسیاری از کشورهای عربی و اروپایی به کمک صدام بعثی آمدند. 

معاون امنیتی انتظامی استاندار خراسان رضوی اظهار کرد: این در حالی بود که کشور برای خیلی از فعالیت‌های خود با شدید‌ترین تحریم‌ها مواجه بود اما با همه این سختی‌ها و محاصره‌های نظامی و اقتصادی هشت سال دفاع مقدس نیز مدیریت شد، در عین حال این جنگ طولانی ترین، پرهزینه ‌ترین و وسیع ‌ترین جنگ قرن بود. 

دشمن در جنگ شناختی ترکیبی به دنبال فتح باورهای اعتقادی است/از دلِ ظالمانه ترین تحریم‌ها به قدرت برتر پهبادی دنیا رسیدیم

وی به دستاوردهای دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: امروز به برکت آن رشادت‌ها و دلاورمردی‌های شهدا و ایثارگران، جمهوری اسلامی ایران در خیلی از حوزه‌ها به خصوص توان دفاعی، نظامی، پزشکی و علمی حرف اول منطقه را می‌زند و به یک بازدارندگی رسیده که دشمنان را شگفت زده کرده‌است. 

زهدی اذعان کرد: در حوزه امکانات نظامی در بهترین شرایط ممکن قرار داریم و به جایی رسیدیم که علاوه بر اینکه نیاز داخل را کامل تامین کردیم در عین حال برخی از کشورهایی که صاحب قدرت و امکانات نظامی هستند درخواست خرید امکانات نظامی‌ را از ما دارند. 

وی با بیان اینکه امروز با تدبیر شهید حاج قاسم سلیمانی خط مقاومت تا ساحل مدیترانه امتداد دارد، افزود: امروز موشک‌های جمهوری اسلامی نقطه زن است و موشک‌های هایپرسونیک و حاج قاسم که به موشک اسرائیل زن معروف شده دشمن را به هراس انداخته است، لذا امروز اگر جنگی صورت گیرد امکانات جمهوری اسلامی با هیچ کجای دنیا قابل قیاس نیست و جزو پنج کشور ابرقدرت نظامی هستیم.

از دل ظالمانه ترین تحریم‌ها به قدرت برتر پهبادی دنیا رسیدیم

دشمن در جنگ شناختی ترکیبی به دنبال فتح باورهای اعتقادی است/از دلِ ظالمانه ترین تحریم‌ها به قدرت برتر پهبادی دنیا رسیدیم

زهدی ادامه داد: این روزها بیش از ۱۳ کشور دنیا درخواست خرید پهباد از ایران دارند، کشور چین نیز درخواست خرید قایق‌های تندرو را ارایه کرده‌است و این اقتدار نظامی و دفاعی نیز در شدید‌ترین زمان تحریم‌ها صورت گرفته‌است. 

وی تصریح کرد: روزی ما را تحریم می‌کردند که کشورهای دنیا به ما سلاح نفروشند و امروز کشورها را تهدید و تحریم می‌کنند که از ماسلاح خریداری نکنند. 

معاون امنیتی انتظامی استاندار خراسان رضوی بیان داشت: امروز اگر مسئولان در سازمان ملل و نقاط مختلف مواضع محکم از جانب جمهوری اسلامی می‌گیرند به خاطر قدرت بازدارندگی است، در عین حال تمام این امکانات و تجهیزات نیازمند یک نیروی انسانی قوی، مومن، متعهد و دلداده به انقلاب و نظام دارد. 

دشمن در جنگ شناختی ترکیبی به دنبال فتح باورهای اعتقادی است/از دلِ ظالمانه ترین تحریم‌ها به قدرت برتر پهبادی دنیا رسیدیم

وی به سه عنصر مهم عدم موفقیت دشمن در این جنگ ترکیبی اشاره کرد و افزود: تدابیر رهبر فرزانه انقلاب و همچنین حضور مقتدرانه نیروهای امنیتی و اطلاعاتی و سوم نیز بصیرت مردم بود که صف خود را از دشمنان انقلاب و نظام بار دیگر جدا کردند و فتنه جنگ شناختی دشمن نیز خنثی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها