خبرهای داغ:
حجت الاسلام والمسلمین ایمانی گفت: دفاع‌ مقدس، توانستن را برای خود مردم ثابت کرد و همه دنیا این را متوجه شده است تا جایی که هر تهدیدی که به برنامه‌های نظام ما می‌شود تبدیل به فرصت می‌شود.
کد خبر: ۹۵۴۲۴۳۱
|
۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۴

امنیت امروز جامعه مرهون خون شهداست/مشارکت در انتخابات سبب تقویت نظام می شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین ایمانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا در همایش پیسکسوتان جهاد و شهادت که با حضور یادگاران ۸ سال دفاع مقدس در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آزادشهر برگزار شد، گفت: هفته دفاع مقدس فرصتی مغتنم برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به‌ویژه بین نسل جوان است.

وی افزود: آرامش و امنیت امروز جامعه مرهون خون مطهر شهدای انقلاب و دوران دفاع مقدس است.

مسؤل نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان در ادامه با اشاره به تحریم‌های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: تحریم‌های دشمنان علیه کشور ما را هیچ کشوری نمی‌توانست تحمل کند، اما جمهوری اسلامی ایران با الهام از سال‌های دفاع مقدس توانست بر این تحریم‌ها غلبه کرده و در برخی زمینه‌ها به تولید و خودکفایی برسد.

ایمانی بر انتقال ارزش‌های دوران دفاع مقدس به آحاد جامعه به‌ویژه نسل نوجوان و جوان جامعه تأکید کرد.و با بیان اینکه دفاع‌ مقدس درس‌های زیادی به ملت ایران داده است، گفت: دفاع‌ مقدس، توانستن را برای خود مردم ثابت کرد و همه دنیا این را متوجه شده است تا جایی که هر تهدیدی که به برنامه‌های نظام ما می‌شود تبدیل به فرصت می‌شود.

وی به برگزاری انتخابات آتی اشاره کرد و افزود: از جمله برنامه‌های مهم که باید توجه لازم به آن شود بحث  انتخابات خبرگان رهبری و انتخاباتی مجلس شورای اسلامی است که باید با همت و مشارکت همگان که سبب تقویت نظام است فراهم شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها