۱۱۴ زندانی جرایم غیرعمد در اردبیل آزاد شدند

مدیر ستاد دیه استان اردبیل گفت: در نیمه اول امسال ۱۱۴ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد و مالی از زندان‌های استان اردبیل آزاد شدند.
کد خبر: ۹۵۴۲۵۴۱
|
۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۵

۱۱۴ زندانی جرایم غیرعمد در اردبیل آزاد شدند

به گزارش خبرگزاری بسیج، کریم‌الله محبوبی عصر سه‌شنبه در مراسم آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در گرامیداشت هفته دفاع مقدس در اردبیل اظهار کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس و همزمان با هفته وحدت ۳۹ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد در استان اردبیل با کمک و همراهی خیرین از زندان آزاد و به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند.

وی تصریح کرد: ستاد دیه با جمع‌آوری کمک‌های مردمی و پرداخت تسهیلات کم‌بهره به این خانواده‌ها به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال زمینه آزادی این زندانیان را با گذشت شکات و پرداخت مطالبات آنها مهیا کرده است.

مدیر ستاد دیه استان اردبیل گفت: در نیمه اول امسال ستاد دیه استان با کمک و همراهی خیرین و اقشار مختلف مردم زمینه آزادی ۱۱۴ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد و مالی را در شهرهای مختلف استان اردبیل فراهم کرده است.

محبوبی افزود: برای آزادی این زندانیان ۱۳۹ میلیارد تومان منابع پرداخت شده تا آزادی این زندانیان را شاهد باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: این تعداد از زندانی آزاد شده نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد افزایش نشان می‌دهد.

محبوبی اضافه کرد: در گرامیداشت هفته دفاع مقدس و همزمان با هفته وحدت در این مراسم از خیرین خوشنام همراه و همکار ستاد دیه استان قدردانی شد و ۲ نفر از رزمندگان شاغل در ستاد دیه استان اردبیل نیز مورد تکریم قرار گرفت.

مدیر ستاد دیه استان اردبیل بیان کرد: همچنان ستاد دیه آماده جمع‌آوری کمک‌های مردمی و برگزاری جشن‌های گلریزان است تا در نیمه دوم سال نیز امکان آزادی زندانیان جرایم غیرعمد به صورت گسترده در شهرها و مناطق مختلف استان فراهم آید.

ارسال نظرات