فرمانده سپاه روح‌الله مؤلفه قدرت معنوی را راز استمرار انقلاب اسلامی دانست.
کد خبر: ۹۵۴۲۶۲۱
|
۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از شازند؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح‌الله در جمع نیروهای مسلح شهرستان شازند با اشاره به دلایل پیروزی انقلاب اسلامی گفت: به اعتراف دوست و دشمن انقلاب اسلامی حرف جدیدی داشت که آن را از سایر انقلاب‌ها متمایز می‌کند.

وی مؤلفه قدرت معنوی را راز استمرار انقلاب اسلامی دانست و افزود: قدرت پنهانی که دشمن فکر نمی‌کرد امت اسلامی با استفاده از این مؤلفه بتواند تمام محدودیت‌ها و تحریم‌ها را پشت سر بگذارد و بیش از چهار دهه در مقابل تمامی تهدیدها از جمله تهدید نرم دشمن بایستد.

فرمانده سپاه روح‌الله تصریح کرد: مردم با سخنان حضرت امام(ره) متحول شدند و با اتکال به ذات قادر متعال، ترس از رژیم را به کنار گذاشتند و با شجاعت تمام در مقابل حاکمان ظالم ایستادند. آنان برای خدا قیام کردند و کشته شدن در این راه را، شهادت و فوز عظیم دانستند. 

کریمی با تاکید بر اینکه معنویت عامل پیروزی انقلاب اسلامی است، گفت: جوانان و امت اسلامی با سلاح معنویت مسلح شدند و توانستند در برابر تحریم‌ها بایستند و مقاومت کنند. 

وی با تاکید بر اینکه وعده خداوند پیروزی جبهه حق در برابر باطل است، افزود: انسان تنها در صورتی می‌تواند به محبوب خود برسد که ایثارگر واقعی باشد؛ شهدا کسانی هستند که دنیا و حتی آخرت را واگذار کرده و جز خداوند و رضای او چیزی ندیدند و پیروز میدان شدند.

فرمانده سپاه روح‌الله با تاکید بر اینکه همه موظف هستیم به مسئولیت اجتماعی خود به درستی عمل کنیم، تصریح کرد: آنچه که به سردار سلیمانی جرأت داد تا پا در میدان بگذارد، اطاعت از امر ولی‌فقیه، کار برای خدا و توکل بر خدا بود نه عده و عده نظامی و همین روحیه هم در برهه‌های مختلف عامل پیروزی امت اسلامی است.

کریمی با بیان اینکه دشمن در جنگ امروز معنویت و اعتقادات ما را نشانه رفته است، گفت: وجود بُعد معنوی در جبهه حق علیه باطل، و اتکا رزمندگان اسلام بر ایمان و معنویت در کنار رزم باعث شد تا قدرتمندترین دشمنان را به زانو درآورند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات