فرمانده تیپ حضرت علی اکبر (ع) سیستان:

یاد شهدا مصداق یاد خداوند متعال است و دل شهید قرآن بالغی است که اسرار عالم در آن نهفته می‌باشد.

به مناسبت هفته دفاع مقدس نشست بصیرتی با حضور فرماندهان و پاسداران در محل نمازخانه تیپ حضرت علی‌اکبر (ع) سیستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۲۶۳۳
|
۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از زابل، در این نشست فرمانده تیپ حضرت علی‌اکبر (ع) سیستان گفت: دفاع مقدس، اسلام را احیا کرد؛ اسلامی که در گذر زمان همواره مورد بی‌مهری‌های ظلمت پیشگان واقع شده بود و به‌جای حق و حقیقت، کفر و ضلال حکمرانی می‌کرد به یکباره از مظلومیّت رهایی یافت و با حرکتی انقلابی، اسلام انقلابی و اصیل تبلوّر دوباره یافت.

سرتیپ دوم پاسدار داود شهرکی ادامه داد: جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، تنها جنگ دو کشور نبود، بلکه جنگ ابرقدرت‌های دنیا با ایران اسلامی بود و اگر از این جنگ به‌عنوان حماسه بزرگ و دفاع مقدس یاد می‌شود، ازآن‌جهت است که فرزندان رشید ایران اسلامی با بضاعتی ناچیز به مصاف کسانی رفتند که از سلاح و ماشین‌های جنگی برخوردار بودند.

وی افزود: یکی از ثمرات بزرگ دفاع مقدس، فرهنگ‌سازی است و در دفاع مقدس جوانان و رزمندگان اسلام با از خودگذشتگی‌ها و ایثارگری‌های خود، آیین و مرامی را بنیان نهادند که ایثار و شهادت به‌عنوان فرهنگی ارزشی و ارزشی فرهنگی همه جریان‌ها و مسائل دیگر را تحت‌الشعاع خود قرارداد.

فرمانده تیپ حضرت علی‌اکبر (ع) سیستان در پایان خاطرنشان کرد: دفاع مقدس زمینه‌ساز فرهنگ مقدسّی شد که طریق اتّصال به ملکوت را هموار کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار