امام جمعه زارچ: ملت ایران با روحیه جهادی می‌تواند سازندگی‌های بزرگ را رقم زند، همانگونه که در عرصه دوران سخت کرونا با همان روحیه رزمندگی و جهادی توانستیم بر آن دوران سخت غلبه کنیم.
کد خبر: ۹۵۴۲۹۹۱
|
۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، حجت‌الاسلام طباطبایی امام جمعه شهرستان زارچ، خودباوری را یکی دیگر از دستاورد‌های بزرگ هشت سال دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: خودباوری اهرم بسیار سازنده‌ای است که ملت را به پیشرفت و قله‌های ترقی می‌رساند، ملتی که توانایی‌های خود را باور نداشته باشد نمی‌تواند در هیچ زمینه‌ای به خودکفایی برسد.

دشمن در جنگ سخت هشت ساله با وسیله‌های نظامی به مقابله با ملت ایران پرداخت و نتوانست اراده پولادین ملت ایران را از بین ببرد، اما جنگ امروز، جنگ روایت‎ها، ترکیبی، هیبریدی و فرهنگی است که پیچیدگی‌های بسیار زیادی هم از نظر سخت افزاری و هم نرم افزاری دارد.

 ایران به خاطر جنگ تحمیلی و حکومت انسان‌های نالایق در سده‌های گذشته دچار عقب افتادگی زیادی شد که اکنون ملت ایران با روحیه جهادی می‌تواند سازندگی‌های بزرگ را رقم زند، همانگونه که در عرصه دوران سخت کرونا با همان روحیه رزمندگی و جهادی توانستیم بر آن دوران سخت غلبه کنیم.

پیشرفت کشور نیازمند روحیه جهادی دفاع‌مقدس

ارسال نظرات
آخرین اخبار