زنجان _ مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: حامیان زنجانی از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۴ میلیارد تومان به ایتام کمک کردند.
کد خبر: ۹۵۴۳۰۷۶
|
۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸

حامیان زنجانی ۲۴ میلیارد تومان به ایتام کمک کردند

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛روح اله صالحی افزود: بر اساس آمار‌های موجود این رقم کمک در مقایسه با سال قبل در حدود ۴۰ درصد افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر چهار هزار و ۶۰۰ یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند، گفت: تعداد حامیان همکار با کمیته امداد در این طرح قریب به ۳۱ هزار نفر است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: میانگین سرانه دریافتی ایتام نیز در این مدت افزایش یافته و به یک میلیون و ۷۸۰ هزار تومان رسیده است.

وی با اشاره به اجرای طرح اکرام ایتام در استان، اضافه کرد: خیرین در این طرح ملی و خداپسندانه به صورت داوطلبانه حمایت از یک یا چند فرزند یتیم را برای مدت یک یا چند سال با کمک ماهیانه حداقل ۱۰ هزار تومان متقبل می‌شوند.

صالحی از هموطنان و خیران برای مشارکت در این امر خداپسندانه دعوت کرد و افزود: خیران می‌توانند از طریق ارسال عدد یک به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۴ یا مراجعه به سایت اینترنتی Ekram.emdad.ir حمایت مادی و معنوی فرزندان ایتام را بر عهده بگیرند.

ارسال نظرات