خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالرضا علیه‌السلام تاکید کرد:

با امید و حرکت های پیشرونده می توان قله ها را فتح کرد/پیشرفت های ما دشمنان را ناامید می‌کند

سردار مهدوی با بیان اینکه پیشرفت ما دشمنان را ناامید می‌کند، گفت: جوانان امروز باید تحصیل کنند، بدنبال پیشرفت باشند و با امید به آینده نگذارید پرچم پیشرفت، حرکت و جوشش ایران اسلامی به زمین افتد؛ با امید و توکل بر خدا پیش بروید قطعا به نتیجه می‌رسید.
کد خبر: ۹۵۴۳۱۲۷
|
۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان، سردار مهدوی فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی در جمع اهالی روستای محمد آباد پسکوه شهرستان قاینات گفت: در سال ۱۳۵۹ رژیم بعث عراق یک نبرد نابرابر بر علیه جمهوری اسلامی بر انداخت که بدنبال آن جنگ تمام کشور‌های دنیا بر ایران تحمیل شد.

وی با بیان اینکه ایران نه اهل جنگ بود و نه شروع کننده جنگ، اظهار داشت: جنگ مقدس نیست بلکه پدیده‌ای ناگوار و بی معنی است، اما وقتی در برابر دشمن باشد مقدس می‌شود.

سردار مهدوی بیان کرد: دشمنان، چون پیشرفت‌های امروز جمهوری اسلامی را می‌دیدند و می‌دانستند که با ظهور اسلام دیگر نمی‌توانند چپاول گری کنند و می‌خواستند هر اقدامی با مجوز آمریکا انجام شود جنگ تحمیلی بر علیه ایران را به راه انداختند.

فرمانده سپاه انصارالرضا (علیه‌السلام) بیان کرد: بیگانگان و دشمنان با جنگ می‌خواستند مانع پیشرفت علمی و صنعتی جمهوری اسلامی شوند، بخشی از ایران را جدا کنند و بدنیال تضعیف و نابودی انقلاب اسلامی بودند؛ چراکه هر زمان جنگ بر ایران تحمیل شد ایران قسمتی از خاکش را از دست داد.

وی با بیان اینکه ایستادگی و مقاومت ایران دشمن را شکست داد، افزود: اگر چه مشکلات اقتصادی در کشور هست و البته در همه دنیا مشکلات وجود دارد.

وی ادامه دارد: قبل از انقلاب اسلامی اوضاع کشور بسیار اسف بار بود و حداقل امکانات رفاهی را داشت، در حالیکه بعد از انقلاب اسلامی در زمینه توسعه راه ها، بهبود جاده ها، زیرساخت‌های انرژی پیشرفت و توسعه پیدا کرد و، اما در زمان پهلوی مردم از این امکانات بی بهره بودند، چون بیگانگان منابع و امکانات کشور را به یغما می‌بردند.

سردار مهدوی افزود: بعد از دولت سیزدهم علی رغم همه تحریم‌ها ظالمانه بر علیه ملت ایران شاهد پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای؛ از راه اندازی مجدد کارخانه‌های تعطیل شده، کاهش وابستگی‌ها به خارج، تکیه بر توان داخلی تا آغاز حرکت پیشرونده در عرصه‌های مختلف در کشور هستیم.

وی بیان کرد: جوانان امروز باید تحصیل کنند، بدنبال پیشرفت باشند و با امید به آینده نگذارید پرچم پیشرفت، حرکت و جوشش ایران اسلامی به زمین افتد؛ با امید و توکل بر خدا پیش بروید قطعا به نتیجه می‌رسید.

سردار مهدوی خطاب به جوانان گفت: نگذارید شما را استحاله کنند، به شما شبیخون بزنند، به شما حمله فرهنگی و فکری شود؛ حواستون باشد شما را به مفاسد و انحرافات مشغول نکنند.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) با بیان اینکه آنچه موجب مصونیت ما و جامعه می‌شود ایمان و تقواست، گفت: باید به مساجد برگردیم باید ایمان خود را قوی کنیم و خود و جامعه را در برابر هجمه ها‌ی دشمنان واکسینه سازیم تا بتوانیم توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

فرمانده سپاه انصارالرضا (علیه‌السلام) با بیان اینکه پیشرفت ما دشمن را ناامید می‌کند، افزود: با تولید صنایع دستی، ایجاد کارگاه‌های خود اشتغالی و اشتغالزایی می‌توان جامعه را به سمت خود کفایی پیش برد  و تکیه به توان داخلی علاوه بر استقلال اقتصادی به معیشت خانواده و اشتغال جوانان کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه پایگاه‌های مقاومت بسیج نعمتی است که باید قدر آن را دانست، عنوان کرد: با فعال کردن گروه جهادی، کار آفرینی و کمک به اشتغال بسیجیان در پایگاه‌های مقاومت بسیج در سراسر استان می‌توان به معیشت و اقتصاد خانواده‌ها کمک‌های ارزنده و مفیدی را داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار