شاهرود_فرماندار ویژه شاهرود با اشاره به اینکه شهروندان برای مواجهه با بحران نیازمند آموزش‌های لازم از سوی آتش نشانان هستند، گفت: هر شهروندی باید بداند در هنگام وقوع حادثه چگونه عمل کند تا کمترین آسیب را ببیند.
کد خبر: ۹۵۴۳۵۵۹
|
۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۴

همه شهروندان باید مطلع از برنامه‌های شهرداری در زمان بحران باشندبه گزارش خبرگزاری بسیج، ابوطالب جلالی در آیین افتتاح ایستگاه شماره ۵ آتش نشانی که همزمان با روز ملی آتش نشانی و ایمنی صورت گرفت، افزود: ۷ مهر ماه یادآور آن ایثار و از جان گذشتگی آتش نشانان در حادثه بمباران پالایشگاه آبادان توسط جنگنده‌های عراقی است روزی که دشمن بنا داشت تا سرمایه‌های ایران اسلامی را نابود کند، اما جوانان غیور این کشور در هر زمان به دل آتش دشمن زدند تا ایران اسلامی سربلند بماند.
او ابراز کرد: آتش نشانان مؤمن آنجا که پای خطرپذیری برای ادای وظیفه در میان است عزمی راسخ و شجاعتی مثال‌زدنی را تجسّم می‌بخشند و در راه خدا متاع جان را بی‌چند و، چون عرضه میکنند.
فرماندار شاهرود با بیان اینکه باید تقارن این روز با هفته دفاع مقدس را به فال نیک بگیریم، عنوان داشت: شهدا و جانبازان در زمان جنگ جان خود را فدای خاک خود و ارزش‌های آن کردند و آتش نشانان نیز در زمان صلح، جان خود را فدای ایمنی جامعه می‌کنند.
جلالی در پایان اظهار کرد: نباید این مرام و آئین‌ها تنها مختص به هفتم مهرماه باشد چرا که این مردان آتش با قلب‌هایی بزرگ در سینه لایق توجه بیشتر از سوی مردم و مسئولان هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها