خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان با بیان اینکه برگزاری اجلاسیه شهدا منجر به انس گیری نسل جوان با شهدا شده است، گفت: پیوند بین نسل اول و نسل جدید انقلاب پیام اصلی اجلاسیه‌های شهدا است.
کد خبر: ۹۵۴۳۶۲۳
|
۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۲

حجت الاسلام والمسلمین سید محسن حسینی دیباجی در گفتگو با خبرنگار بسیج در گرمسار، اظهار داشت: آنچه در برگزاری اجلاسیه‌ها حائز اهمیت است لزوم و نیاز ما به برگزاری این اجلاسیه‌ها است.
وی با تاکید بر اینکه شهدا نیازی به برگزاری این مراسم‌های یاد یود ندارند، افزود: ما باید با برگزاری این مراسم‌های معنوی از دنیای مادی فاصله بگیریم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان با بیان اینکه شهدا زنده هستند، افزود: کسانی که جان خود را در جبهه‌های جنگ با دشمنان خدا و اسلام از دست می‌دهند در واقع زنده هستند و نزد خداوند روزی می‌خورند.
وی خاطر نشان کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا منجر به یادآوری رشادت‌های شهدا و ایثارگری رزمندگان در جبهه‌های جنگ علیه دشمنان می‌شود و این مفاهیم از طریق برگزاری اجلاسیه‌ها و یادواره‌های شهدا به نسل نوجوان و جوان منتقل می‌شود.
دیباجی با اشاره به اینکه دشمنان در جنگ فرهنگی هزینه‌های سنگینی می‌کند، تصریح کرد:دشمنان انقلاب اسلامی ایران برای هجمه‌های فرهنگی برنامه ریزی دقیق و حساب شده‌ای دارند، اما برگزاری این مراسم‌ها با حضور جوانان اثرات مخرب هجمه‌های دشمن را از بین می‌برد و به آنان نشان می‌دهد که نسل جوان ما از انقلاب و ارزش‌های آن دور نیستند بلکه پایبند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.
وی یادآور شد: اکنون شاهد ارتباط زیبای نسل جوان با شهدا هستیم چرا که به برکت برگزاری این اجلاسیه‌ها جوانان با وقایع دوران دفاع مقدس آشنا شده و آن را درک می‌کنند و این دقیقا منجر به ایجاد پیوند بین نسل اول انقلاب و نسل جدید شده که پیام اصلی این یادواره‌های شهدا است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها