خبرهای داغ:
سرهنگ هندی ورکانه خبر داد

احداث ۵۸ واحد مسکونی توسط سپاه بهار با همکاری کمیته امداد و بنیاد مسکن

همدان-فرمانده سپاه ناحیه بهار گفت: بر اساس تفاهم‌نامه با کمیته امداد و بنیاد مسکن ۴۰ واحد منزل محرومین در شهرستان بهار ساخته خواهد شد که با همت خیرین این رقم به ۵۸ مورد رسیده است.
کد خبر: ۹۵۴۴۰۱۱
|
۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ مهدی هندی ورکانه در آیین افتتاح طرح‌های اقتصاد مقاومتی و محرومیت‌زدایی در شهرستان بهار ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و هفته وحدت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم اظهار کرد: با حمایت‌های بسیج سازندگی سپاه و کمیته امداد امام خمینی(ره) افتتاح فروشگاه در شهر بهار در مساحت ۲۵۰ مترمربع و در راستای طرح تحولی و ابتکاری مکتب شهید سلیمانی با اعتبار ۲میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان با هدف صرف عایدی و ثمرات فروشگاه برای رسیدگی به معضلات اجتماعی شهرستان بهار از جمله فقر مطلق، اعتیاد و طلاق افتتاح شد.

وی تصریح کرد: یک واحد منزل محرومین در روستای بهادربیگ با زیربنای ۶۰ مترمربع به صورت مشارکتی به بهره‌برداری رسید و برای پروژه ۶۰ میلیون تومان به صورت بلاعوض از سوی کمیته امداد و ۲۰۰ میلیون تومان وام از سوی بنیاد مسکن پرداخت و اقدامات جهادی و ساخت و بخشی مانند ایزوگام، تامین سیمان و کارگر و بنا توسط سپاه ناحیه بهار انجام شده است.

فرمانده سپاه ناحیه بهار گفت: بر اساس تفاهم‌نامه با کمیته امداد و بنیاد مسکن ۴۰ واحد منزل محرومین در شهرستان بهار ساخته خواهد شد که با همت خیرین این رقم به ۵۸ مورد رسیده است.

وی از افتتاح یک واحد تولیدی خیاطی در شهر بهار خبر داد و گفت: این واحد با ۱۰۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه افتتاح شد و برای هشت نفر به صورت مستقیم و برای ۱۰ نفر به صورت غیر مستقیم شغل ایجاد کرده است.

هندی ورکانه تصریح کرد: خانه تکواندو در شهر صالح آباد در ۴۰۰ مترمربع مفروش و آماده فعالیت ورزشکاران شد و ساماندهی و آسفالت‌ریزی محوطه مجاور حوزه مقاومت امام حسن(ع) با کمک شهرداری و شورای اسلامی صالح آباد با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان، انجام شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات