مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی گفت: پروژه‌های تأمین آب شرب هشت روستا و یک شهر در شهرستان خواف با ۱۴۴ میلیارد ریال اعتبار عملیاتی شد.
کد خبر: ۹۵۴۴۱۴۹
|
۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از خواف، حسین امامی در سفر به خواف و بازدید از پروژه‌های تأمین آب پایدار شهرستان، اظهار کرد: پروژه‌های تأمین آب شرب شهرستان خواف در هشت روستا شامل بنیاباد، کالشور، باغ بخشی، مهاباد، زوزن، اسدآباد، حسن‌آباد و علی‌آباد و همچنین شهر قاسم‌آباد با ۱۴۴ میلیارد ریال اعتبار عملیاتی شد.

وی افزود: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها ۱۶ هزار و ۵۰۰ نفر از آب شرب پایدار برخوردار می‌شوند.

امامی بیان کرد: در همین رابطه ۲۵۰۰ متر توسعه شبکه آب شرب در دو روستای کال شور و بنیاباد بخش جلگه زوزن با ۱۷۰ خانوار و اعتبار صرف شده ۱۲ میلیارد ریال اجرایی می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی با اشاره به دریافت مجوز حفر سه حلقه چاه در بخش جلگه زوزن خواف و با پیش‌بینی ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار خاطرنشان کرد: به همت سپاه، فرمانداری و قرارگاه عملیاتی شهید دشتی، حفاری یک حلقه چاه برای روستاهای باغ بخشی و مهاباد به اتمام رسید.

وی ادامه داد: عملیات حفر چاه دوم برای تأمین آب شهر قاسم‌آباد و روستاهای زوزن و اسدآباد  آغاز شده و برای جبران کسری آب روستاهای حسن‌آباد و علی‌آباد نیز قرارداد حفر چاه سوم به امضا رسیده است.

امامی همچنین با تشریح وضعیت  مخزن هوایی فرسوده ۴۰ مترمکعبی روستای اسدآباد این شهرستان توضیح داد: عملیات ساخت مخزن جدید بتنی این روستا به ظرفیت ۲۰۰ مترمکعب و با جذب ۱۲ میلیارد ریال اعتبار شروع شده که تاکنون ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها