خبرهای داغ:
وزیر نیرو با اهدای لوح تقدیر از مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی برای کسب عنوان برترین نیروگاه کشور در گذر موفق ازپیک تابستان ۱۴۰۲ تجلیل کرد‌. 
کد خبر: ۹۵۴۴۴۴۳
|
۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹

 

قزوین_ به گزارش بسیج، علی اکبر محرابیان، وزیر نیرو، در همایش سراسری مدیران ارشد صنعت آب و برق کشور که در سالن همایش‌های وزارت نیرو برگزار شد، نیروگاه شهید رجایی را برترین نیروگاه کشور در گذر موفق از پیک تابستان ۱۴۰۲ معرفی و با اهدای لوح سپاس از ابوالفضل موتابها مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی قزوین برای مدیریت و نقش آفرینی وی در‌ دستیابی به این موفقیت قدردانی کرد‌.

در لوح اهدایی وزیر نیرو خطاب به ابوالفضل موتابها مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی آمده است: توسعه و بالندگی صنعت آب و برق ثمره تلاش و کوشش کارکنان و مدیران توانمندی است که دانش و تجربه خود را صرف پویایی و ترفیع این صنعت نموده‌اند.

لذا بدینوسیله از تلاش‌های مجدانه جنابعالی در تحقق اهداف وزارت نیرو تشکر نموده و امیدوارم در پرتو عنایت الهی و توجهات حضرت ولی عصر (عج) موفق و موید باشید. از خداوند متعال، سلامتی وتوفیق روز افزون شما را خواستارم.

گفتنی است نیروگاه شهید رجایی با تکیه بر دانش، تخصص و تجربه کارکنان خود و با انجام به موقع فعالیت‌های تعمیراتی و بهره‌برداری صحیح از واحدهای سیزده‌گانه خود توانست نقش مهمی در استمرار تولید برق، پایداری شبکه سراسری و خدمت به شهروندان در گذر موفقیت آمیز از پیک تابستان امسال ایفا کند.

همچنین نیروگاه ۲۰۴۲ مگاواتی شهید رجایی قزوین متشکل از سیزده واحد بخاری و سیکل ترکیبی است که در مجموع، سالانه با تولید بیش از ۱۲ میلیارد کیلووات ساعت انرژی، برق سه ونیم درصد از کل کشور را تأمین می‌کند.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها