خبرهای داغ:

اجرای بیش از ۲۵ برنامه طی هفته کودک در شادگان

برنامه‌های هفته ملی کودک در شهرستان شادگان اجرا می‌شوند.
کد خبر: ۹۵۴۴۵۹۵
|
۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، جمال صالح زاده فرماندار شادگان گفت: برنامه‌های هفته ملی کودک با اجرای برنامه‌های برجسته و شاخص در سطح شهر و روستا‌های شهرستان برگزار می‌شود.

او با تاکید بر افزایش کمی و کیفی برنامه‌های هفته کودک باید مورد توجه باشد، گفت: از ادارات و دستگاه‌ها انتظار می‌رود در توجه بیشتر به سرمایه‌های اجتماعی و برنامه‌ریزی برای اجرای برنامه‌های متناسب کودکان اهتمام داشته باشند.

صالح زاده می گوید: شعار هفته ملی کودک امسال کودکی بهتر، زندگی بهتر است و ویژه‌برنامه‌های این مناسبت از ۱۵ تا ۲۱ مهر ماه برگزار می‌شود.

به گفته فرماندار شادگان معطوف نمودن توجه مسئولان و جامعه به مسایل و نیاز‌های قشر کودک به ویژه کودکان با نیاز‌های ویژه، ایجاد زمینه امکان دسترسی برابر کودکان به خدمات و امکانات رفاهی، تفریحی و آموزشی و... از اهداف برگزاری برنامه هفته ملی کودک می‌باشد.

این مقام مسئول ادامه داد: نواختن زنگ هفته ملی کودک در مدارس، اجرای کارگاه‌های آموزشی ویژه کودکان و خانواده‌ها با حضور روانشناسان متخصص، جشنواره بازی‌های سنتی توسط کانون پرورش فکری و میراث فرهنگی و آموزش و پرورش در روستای حدبه خنافره، جنگ شادی در کانون حضرت امام (ره)، عیادت از کودکان بستری در بیمارستان شهید معرفی زاده، ویژه برنامه کودکان کار و کودک تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد اجرا می گردد.

همچنین اجرای بازی‌های فکری مرتبط با کتاب، مسابقه کتابخوانی ویژه کودکان، مسابقات وزرشی و استعدادیابی کودکان توسط اداره ورزش و جوانان، جشن پرواز بادبادک‌ها، تعیین یک روز برای برگزاری برنامه‌های تفریحی در اردوگاه و مجتمع ورزشی دارخوین و... از مهمترین برنامه‌های شاخص این هفته در شهرستان خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها