سردار ذوالقدر در آئین تجلیل از موکب‌داران و خادمین پیاده‌روی اربعین حسینی:
سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه سیدالشهدا «ع» با اشاره به برگزاری باشکوه پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی اظهار داشت: پیاده‌روی اربعین به عنوان سکوی پرش معنوی در قبله تهران یکی از ماندگارترین صحنه‌های عزاداری بود و فرصت مغتنمی است برای ساکنان شهرستان ری و همه دستگاه‌های اداری، تبلیغی، فرهنگی و هنری است.
کد خبر: ۹۵۴۴۶۴۸
|
۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵

سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه سیدالشهدا «ع»   با اشاره به برگزاری باشکوه پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی اظهار داشت: پیاده‌روی اربعین به عنوان سکوی پرش معنوی در قبله تهران یکی از ماندگارترین صحنه‌های عزاداری بود و فرصت مغتنمی است برای ساکنان شهرستان ری و همه دستگاه‌های اداری، تبلیغی، فرهنگی و هنری است.

 

 وی افزود: این حرکت عظیم و این پیاده‌روی به لحاظ کمیت و کیفیت بی‌نظیر بود و هیچ زبان، بیان و کلامی امکان قدردانی از این حضور ارزشمند را ندارد.

 فرمانده سپاه سیدالشهدا «ع» در ادامه گفت: سال گذشته در حوزه حمل و نقل و بازگشت به شهرستان‌های قرچک ورامین مشکلاتی وجود داشت که امسال برطرف شده بود.

 سردار ذوالقدر تصریح کرد: شاید یکی از دغدغه‌های ما در سال جاری مباحث امنیتی بود، چرا که سال گذشته پس از اربعین شاهد جنگ ترکیبی دشمن بودیم. لذا در حوزه اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی تلاش‌های بسیاری صورت گرفت.

  آئین تجلیل از موکب‌داران و خادمین پیاده‌روی اربعین حسینی علیه السلام شهرستان ری،   با حضور حجت الاسلام شاهچراغی امام‌جمعه شهرری، حجت الاسلام قاضی عسکر تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم «ع»، بشارت سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ری، سردار ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء «ع» و سایر مسئولین و همچنین باحضور موکب داران و خادمین آئین پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی برگزار و از زحمات و میزبانی شایسته آن‌ها تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات