خبرهای داغ:
حجت الاسلام نجاری:

تاکید رهبر معظم انقلاب بر امیدآفرینی و امیدافزایی در جامعه است

همدان- مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین (ع) همدان با اشاره به اهمیت انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: تاکید رهبر معظم انقلاب بر امیدآفرینی و امیدافزایی در جامعه است .
کد خبر: ۹۵۴۴۷۷۰
|
۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام الیاس نجاری در هیئت قرآنی وابستگان و شاغلین نمایندگی ولی فقیه سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به تفسیر سوره حمد اظهار کرد: موحد واقعی از غیر خدا منصرف می‌شود و فقط خدا را می‌بیند.

وی افزود: این موضوع در دوران دفاع مقدس ما نیز به وضوح قابل مشاهده بود به طوری که رزمندگان عزیز ما از همه علایق دنیوی منقطع شده بودند و در خط مقدم جز خود و خدای خود چیزی نمی‌دیدند و حتی از خود نیز منصرف می‌شدند و فقط خدا را می‌دیدند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین (ع) همدان گفت: وقتی عارف معشوق را می‌بیند سختی‌های عبادت بر او آسان می‌شود در نتیجه از راز و نیاز با خدا لذت می‌برد.

وی خاطرنشان کرد: پیامبر عظیم الشأن ما هم در معنویت و هم در اخلاق و سیاست خاتم بودند و هیچ یک از انبیا الهی در هیچ بعدی به پیامبر اکرم(ص) نمی‌رسید به ویژه در معرفت به خدای متعال.

نجاری گفت: تفاوت رابطه پیامبر اکرم(ص) و حضرت موسی(ع) با خداوند متعال در این است پیامبر (ص)می‌فرماید «ان الله» معنا یعنی ایشان اول خدا را مخاطب قرار می‌دهد و بعد خودش را می‌بیند ولی حضرت موسی می‌گوید «ان معیه ربی» یعنی اول خودش را می‌بیند و بعد خدای خود را.

وی عنوان کرد: تفاوت دیگر پیامبر اکرم(ص) با انبیا گذشته در این است که ایشان دیدگاه جامع و کاملی هم نسبت به دنیا و هم نسبت به آخرت داشتند در حالی که انبیا دیگر اینطور نبودند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین (ع) همدان در پایان با اشاره به اهمیت انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: تاکید رهبر معظم انقلاب بر امیدآفرینی و امیدافزایی در جامعه است و اخباری که در چندین روز گذشته منتشر شد زمینه را برای امید آفرینی فراهم کرده است؛ البته که دشمنان سعی در ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه داشته اند تا حضور مردم را در انتخابات کمرنگ کنند.

انتهای پیام/س

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار