آيين اختتامیه مرحله استانی چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن سپاه ثارالله استان کرمان برگزار شد

با حضور فرمانده سپاه ثارالله استان، نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری و جمعی از فعالان قرآنی، آيين اختتامیه مرحله استانی چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن سپاه ثارالله استان کرمان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۴۹۳۷
|
۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان،

آيين اختتامیه مرحله استانی چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن سپاه ثارالله استان کرمان صبح امروز، ۱۲ مهرماه با حضور فرمانده سپاه ثارالله استان، نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری و جمعی از فعالان قرآنی در کرمان برگزار شد و در پایان برگزیدگان این دوره از مسابقات تجلیل شدند.

حجت‌الاسلام امان‌الله علیمرادی، نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری در این مراسم با گرامیداشت یاد شهدا، دوران دفاع مقدس را پرافتخارترین دوره در تاریخ ایران برشمرد و گفت: ارزش‌های دینی، ولایتمداری، دینداری، فرهنگ عاشورایی، شهادت‌طلبی، غیرت، ایثار، خوداتکایی، شرافت، امیدواری و همه ارزش‌های اسلامی، انسانی و ملی در هشت سال دفاع مقدس ثبت شد اما هنوز نتوانستیم آنگونه که باید این قاب درخشان را به جهان و به‌ویژه جوانان نشان دهیم.

وی با تبریک هفته وحدت افزود: این نامگذاری نشان از یک اصل بنیادین دینی و ملی است. وحدت یک حکم مقدس الهی است و امت اسلامی، احزاب، قومیت‌ها و گرایش‌های مختلف باید تمایزها را کنار گذاشته و یک حقیقت واحد و به هم پیوسته شکل بگیرد به‌گونه‌ای که هیچ‌چیز نتواند آن را دوگانه کند.

حجت‌الاسلام علیمرادی با بیان اینکه انقلاب اسلامی پرتوی از انقلاب پیامبر(ص) است، اظهار کرد: شیاطین و جاهلان تصور می‌کنند با اهانت می‌توانند نور قرآن را خاموش کنند اما یقیناً این حرکت‌های خبیصانه و جاهلانه تأثيری ندارد و همه ما وظیفه داریم در راستای ترویج قرآن در زندگی خود جهادگونه تلاش کنیم.

گفتنی است، چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن آقایان پایور و وظیفه سپاه ثارالله کرمان در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل، اذان، حفظ جزءهای ۵، ۱۰، ۱۵، ۲۰ و حفظ کل و بیست‌ودومین دوره مسابقات قرآن ویژه بانوان شاغل در سپاه ثارالله استان در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ ۳، ۵، ۱۰، ۲۰ جزء و حفظ کل، مفاهیم سطح یک (تا دیپلم) و مفاهیم سطح دو (فوق دیپلم و بالاتر) مردادماه امسال در کرمان برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار