اهدای هزار جهیزیه به زوجهای خراسان رضوی

هزار و ۷۴ سری جهیزیه به نیابت از شهدای دانش آموز به زوجهای نیازمند استان خراسان رضوی اهدا می‌شود.
کد خبر: ۹۵۴۴۹۸۳
|
۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشهد مقدس دکتر علی مددی با اشاره به اینکه شهدای گرانقدر جز رفاه و آسایش در پرتو دین مبین اسلام برای ملت بزرگ ایران چیز دیگری نمی خواستند، گفت: شهدای ما خدمت به مردم را جزو اعتقادات و باور خود در زندگی دنیایی داشتند و هرگاه در زندگی این ستارگان جستجو میکنید رشد و تعالی همنوعان خود را خواسته اند و اگر جان خود را ایثار کرده اند برای برپایی اصول دین مقدس اسلام و خدمت به مردم برای رفاه و عدالت بوده است.

 

دبیر کنگره ۱۸هزار شهید استان خراسان رضوی گفت: اهدای بیش از هزار سری جهیزیه از طرف سپاه برای زوجهای نیازمند که به نیابت از شهدای دانش آموز استان اهدا خواهد شد این پیام را برای همه بویژه برای این عروس و دامادها دارد که در زندگی رهرو راه شهیدان باید بود و لحظه ای نام و یاد آنها را از یاد نبریم.

 

وی تصریح کرد: آغاز زندگی مشترک زوجهای جوان با نام و یاد شهدا برکت را به همراه دارد چرا که توسل به راه و مرام شهدا می تواند کمک و استعانت از شهدا را به همراه داشته باشد.

 

علی مددی با اشاره به برگزاری کنگره ۱۸ هزار شهید استان خراسان رضوی در سال آینده گفت: هر کاری که در استان انجام می شود باید متبرک به نام و یاد شهدا باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار