خبرهای داغ:
سردار فرحی:

امروز در عرصه‌های دفاعی و پهبادی جزء برترین کشورها هستیم/ به برکت خون شهدا اقتدار نظام روز به روز بیشتر شود

همدان-جانشین وزیر دفاع گفت: امروز به برکت حضور جوانان نخبه و مومن در عرصه‌های مختلف دفاعی و پهبادی جزء برترین کشورهای دنیا هستیم که از افتخارات ما است.
کد خبر: ۹۵۴۵۱۲۲
|
۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار سیدمهدی فرحی امروز در یادواره ۱۵۰ شهید گرانقدر ارتش شهرستان نهاوند ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۸۵۶ شهید شهرستان نهاوند اظهار کرد: شهدا برای ما اسوه وچشم و چراغ هستند و راه را به ما نشان می‌دهند، آنها با خدا معامله کردند، از جان و مال خود گذشتند و فنای الی الله و در راه خدا ذوب شدند.

وی افزود: شهدا در تاریخ ماندگار شدند و به سعادت رسیدند، آنها ستارگان درخشانی هستند که به برکت خونشان بعد از ۴ دهه با این همه فشار، تهدید، تحریم و نفوذ و ایجاد مشکل ولی انقلاب اسلامی پیشرفت کرده و به برکت خونشان امنیت و اقتدار کشورمان در منطقه روز به روز بیشتر می شود چراکه شهدا یاور و کمک کننده هستند و باعث شده‌اند اقتدار نظام روز به روز بیشتر شود.

جانشین وزیر دفاع با اشاره به اینکه بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و با نفس قدسی امام راحل در بخش‌های مختلف پیشرفت کردیم و به خودکفایی رسیدیم، گفت: در شرایط سختی که قرار داشتیم، دشمنان صدام را برای نابودی انقلاب پشتیبانی و آماده کردند و رویای نابودی یک هفته‌ای انقلاب را در سر می‌پروراندند.

وی بیان داشت: به لطف خدا و با رشادت شهدای عزیز نقشه‌های نابودی انقلاب اسلامی توسط دشمنان نقش بر آب شد و دشمنان ناکام شدند و امروز به برکت حضور جوانان نخبه و مومن در عرصه‌های مختلف دفاعی و پهبادی جزء برترین کشورهای دنیا هستیم که از افتخارات ما است.

سردار فرحی افزود: این پیشرفت‌ها به برکت ایثار شهدا حاصل شده و این روند پیشرونده با قدرت ادامه دارد و در زمینه موشک‌های نقطه‌زن هم می‌بینید که چه قدرت و پیشرفتی داریم.

وی گفت: به برکت خون مطهر شهدا و با تلاش نخبگان جوان و مومن این کشور در عرصه‌های مختلف دفاعی پیشرفت‌های قابل توجهی کرده‌ایم که مورد حیرت دشمنان شده است.

* رونمایی از دستاوردهای ماهواره‌ای و هوا و فضا موجب حیرت دنیا خواهد شد

جانشین وزیر دفاع اظهار کرد: دشمنان که به ما چیزی ندادند و نمی‌دهند و در روزهای اخیر مشاهده کردید که سپاه پاسداران ماهواره نور را با موفقیت در مدار قرار دارد.

وی ادامه داد: دستاوردهای باورنکردنی دیگری برای دشمنان در عرصه‌های ماهواره‌ای و هوا و فضا هم داریم که در آینده رونمایی می‌شوند و موجب حیرت دنیا خواهد شد.

سردار فرحی گفت: دشمن هرکاری می‌کند با خراب‌کاری، تحریم، تهدید و ترور می‌خواهد جلوی این پیشرفت را بگیرد ولی این پیشرفت‌ها بومی شده و ادامه دارد، دشمنان می‌دانند در جنگ سخت به جایی نمی‌رسند بنابراین جنگ نرم، رسانه‌ای و ترکیبی را بر علیه کشور به راه انداختند که باید مراقب باشیم.

وی افزود: به دلیل همین جنگ نرم دشمنان است که رهبر معظم انقلاب فرمان جهاد تبیین صادر کردند و این وظیفه ما است که در جنگ رسانه‌ای و فرهنگی آگاه‌سازی کنیم.

جانشین وزیر دفاع گفت: امروز باید راه شهدا را ادامه دهیم و با بصیرت و راه‌شناسی و با تبیین و تشریح و با عمل به فرامین مقام معظم رهبری راه پرافتخار انقلاب اسلامی را ادامه دهیم و دشمنان را ناکام کنیم و در کربلای امروز با بصیرت کامل حسین و یزید زمان خودمان را بشناسیم و در راه حق و حقیقت گام برداریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار